Dumme gulve - hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.129 visninger
7 svar
2 synes godt om
24. november 2018

hekran

Vi har højtrykslaminatgulve, som vi har været glade for, fordi de er så slidstærke. De er 6 år gamle nu og begynder at drive mig til vanvid. De ser aldrig rene ud. Jeg kan vaske gulve i sæben som anbefales til dette bestemte gulv, og så snart man går på dem igen på strømpefødder eller indesko, så ses mærker/spor. Jeg er så træt af det, og her ser aldrig rent ud.

Hvordan kan gulvene se rene ud længere og hvordan forebygger jeg spor?

Please hjælp! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2018

Skouboe

Overdoserer du sæben? For meget sæbe kan lægge en hinde, der kan give sådanne spor.

Anmeld Citér

24. november 2018

jjuhl

Profilbillede for jjuhl

Mit bud vil også være for meget sæbe. Prøv at vaske i rent vand og se om det ikke hjælper

Anmeld Citér

24. november 2018

hekran

Muligvis. Jeg kan prøve. Kan man få hinden af igen på en eller anden måde? Jeg vil i hvert fald gerne prøve. Tak

Anmeld Citér

24. november 2018

jjuhl

Profilbillede for jjuhl

Ja ved at vaske, ville dog gøre det uden sæbe et par gange

Anmeld Citér

24. november 2018

Janet1989

Prøv med mindre sæbe og så evt tør overskydende vand op. Sådan et gulv med overflade suger nemlig ikke vand.

Anmeld Citér

24. november 2018

Tin

Profilbillede for Tin
hekran skriver:

Vi har højtrykslaminatgulve, som vi har været glade for, fordi de er så slidstærke. De er 6 år gamle nu og begynder at drive mig til vanvid. De ser aldrig rene ud. Jeg kan vaske gulve i sæben som anbefales til dette bestemte gulv, og så snart man går på dem igen på strømpefødder eller indesko, så ses mærker/spor. Jeg er så træt af det, og her ser aldrig rent ud.

Hvordan kan gulvene se rene ud længere og hvordan forebygger jeg spor?

Please hjælp! 

Sæbefedt hinde. Jeg ville afvaske med eddike vand. 10 L vand 1-2 dl eddike. Eddike fjerner fedt hinden .

Anmeld Citér

25. november 2018

hekran

Tin skriver:

Sæbefedt hinde. Jeg ville afvaske med eddike vand. 10 L vand 1-2 dl eddike. Eddike fjerner fedt hinden .

Jey, tak! Det er et godt råd. Jeg har været så frustreret over det her i manges øjne virkelig minimale problem

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.