Jeg blev mor for første gang for 3 måneder siden Og jeg har det rigtig svært med min krop lige nu. Jeg har altid været overvægtig og vejer nu “kun” 6 kg mere end jeg gjorde da jeg var gravid, på trods af at jeg tog +25 kg på under graviditeten. Jeg har aldrig været ked af min udseende, fordi jeg altid har haft meget kvindelig former (stor barm, stor numse, forholdsvis lille talje osv). På trods af at jeg ikke vejer særlig meget mere end jeg gjorde før, er jeg så ked af at kigge mig i spejlet! Jeg har fået en “hudgardin” på Maven og jeg helt æbleformet. Jeg kan ikke bære mit tøj mere og føler mig helt forkert. Jeg er meget bevidst om andre kigger på mig når jeg er i svømmehallen og hvis min mands øjne lige lander på maven, bliver jeg meget usikker. Jeg er begyndt at træne er par gange om ugen og vægttabet går stille og roligt, det er bare de helt forkerte steder kiloene forsvinder!
kommer min krop mon nogensinde tilbage i nærheden af normalt? Eller skal jeg affinde mig med min nye “morkrop”?
Anmeld
Citér