Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle sammen
Min søn klagede idag over at have ondt i munden. Da jeg kiggede så jeg at hans tunge er fyldt med små knopper/blærer!! Det er især på siderne og spidsen af tungen! Han har ikke feber eller andre gener. Vi tager til lægen imorgen men ville lige høre om der er nogen herinde som ved hvad det kan være??
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Begyndende munvirus kunne det godt ligne. Det er bare herpes virus i munden.
Min på 3 år havde det for et par måneder siden. Lægen kunne ikke gøre noget, det gik i sig selv efter en uges tid. Men var meget smertefuld!
Mamalu skriver: Hej alle sammen Min søn klagede idag over at have ondt i munden. Da jeg kiggede så jeg at hans tunge er fyldt med små knopper/blærer!! Det er især på siderne og spidsen af tungen! Han har ikke feber eller andre gener. Vi tager til lægen imorgen men ville lige høre om der er nogen herinde som ved hvad det kan være??
Som den anden skriver ligner det mundvirus.
Køb evt noget afta med på apoteket. Det dulmet smerterne
Hvad endte lægen med at sige dengang?? Mim søn har lige fået noget lignende
Kan jeg ærlig talt ikke huske efterhånden. Det er flere år siden beklager. Håber han kommer hurtigt over det
Min søns tunge har også set sådan ud. Det var skarlagensfeber og hed jordbær tunge hvis jeg husker rigtigt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128