Hvornår begyndte jeres mave at vokse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.710 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. november 2018

Mortilhubertoganton

Hej 

Jeg nærmer mig de 42, og min mand og jeg syntes liiige at vores sammenbragte familie trængte til en lille fælles mere (vi har en fælles i forvejen og tre hver for sig)

Det viser sig nu at det er enæggede tvillinger  den havde vi ikke lige set komme. 

Er 8 uger henne, men synes at min mave er vokset så meget at det kan ses allerede!?!? Kan det virkelig passe? Så tidligt? 

Har været gravid to gange før. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2018

Mamalou

Stort tillykke med tvillinge-graviditeten

Nu venter jeg ikke tvillinger, men en baby. Dette er også min tredje graviditet og der gik ikke længe inden jeg så gravid ud. Flere gættede det inden nakkefoldsscanningen. Så det er åbenbart sådan det er ved en fleregangs gravid

Anmeld Citér

22. november 2018

Mille123

Jeg har tvillinger og ja din maver vokser hurtigt og bliver nok meget stor min mave endte med at klø så

meget at jeg var ved at gå ud af mit gode skind men det er nu dejligt med to små basser. der er jo en tvillingegruppe på Faxe hvis det var interesse

Anmeld Citér

18. maj 2019

Den er på vej

Jeg er førstegangsgravid. 9 uger henne med tvillinger og min mave er allerede vokset  

Anmeld Citér

18. maj 2019

CKJ

Profilbillede for CKJ

Holy moly! Kæmpe tillykke! Og sejt, I har mod på en baby mere - som så blev til to 

jeg har tre skønne børn og ved tredje graviditet voksede jeg også hurtigt. 

Pøj pøj med alle ‘ungerne’ 

hvilken lykke med så mange skønheder! 

Anmeld Citér

18. maj 2019

MorPlusBaby

Nu har jeg ikke været gravid med tvillinger. Men da jeg var gravid med min søn, begyndte jeg at vise mave da jeg var 14 uger henne :-) 

Og stort tillykke med tvillingerne! Hvor er det dejligt!

Anmeld Citér

18. maj 2019

SK85

Da jeg var gravid her 2. gang hoppede jeg i ventebukser allerede i uge 8, da mine normale bukser begyndte at stramme for meget...

Anmeld Citér

19. maj 2019

ønskebørn74

Mortilhubertoganton skriver:

Hej 

Jeg nærmer mig de 42, og min mand og jeg syntes liiige at vores sammenbragte familie trængte til en lille fælles mere (vi har en fælles i forvejen og tre hver for sig)

Det viser sig nu at det er enæggede tvillinger  den havde vi ikke lige set komme. 

Er 8 uger henne, men synes at min mave er vokset så meget at det kan ses allerede!?!? Kan det virkelig passe? Så tidligt? 

Har været gravid to gange før. 

Kunne ikke skjule det mere fra uge 9+

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.