Han vil ikke have mig med

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

491 visninger
7 svar
10 synes godt om
21. november 2018

Anonym trådstarter

Hej.. Jeg sidder hjemme alene med vores barn, og kom til at tænke på, at jeg synes det er lidt mærkeligt. Min mand dyrker en sport som fodbolddommer , og der er i dag en reception i klubben. De uddeler priser og der er mad.  Man er velkommen til at tage familie med. 

Det lyder altsammen hyggeligt..Men min mand har aldrig spurgt om jeg vil med ? Han render rundt fra det ene tol det andet sted. Og der er også jule banko snart.

jeg må indrømme, at jeg føler han gemmer mig væk Han fortæller altid om alle de andre medlemmers gøren og laden og om deres familier. Deres børn og bla.bla.

Vi har været sammen i flere år, og ej før barn kom til verden, har han skænket det en tanke at invitere mig med. Jeg siger ikke, at han skal slæbe mig med alle steder, men at jeg blot er nysgerrig på, at møde de, som han tit omgås.

han fortæller så meget om de kvindelige dommere også- og det er fint�� stor respekt til dem. Men jeg kan ikke lade være med at føle mig glemt i alt det her. Hans sport fylder en del, så jeg er jo ansvarlig for vores barn- når han skal være væk. Måske burde jeg få mere hobby? Barnet er lige 1 år.

Hvordan kan jeg spørge ind til, hvorfor han ikke vil have mig med- uden at jeg kløjes i det

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2018

xStinepigen

Profilbillede for xStinepigen
7+1

Bare spørg lige ud. Sig det gør dig lidt ked af det, han ikke invitere jer med, om der er en grund til det eller om han bare ikke tænker over det? . Det km være han forventer du selv siger i vil med f.eks

Anmeld Citér

21. november 2018

Anonym trådstarter

xStinepigen skriver:

Bare spørg lige ud. Sig det gør dig lidt ked af det, han ikke invitere jer med, om der er en grund til det eller om han bare ikke tænker over det? . Det km være han forventer du selv siger i vil med f.eks

Ja.. måske  

jeg tør ikke spørge- for jeg ved godt. At han bedst kan lide at gå alene. Det har han sagt.

men så forstår jeg ikke hvorfor han har travlt med de andres familie liv

Anmeld Citér

21. november 2018

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Ja.. måske  

jeg tør ikke spørge- for jeg ved godt. At han bedst kan lide at gå alene. Det har han sagt.

men så forstår jeg ikke hvorfor han har travlt med de andres familie liv

Det der med ikke turde spørge sin partner om noget, forstår jeg ikke, man er vel ærlig og ligefrem i et forhold?

Nå men har du så i det mindste spurgt hvorfor han bedst kan lide at gå alene?

Anmeld Citér

21. november 2018

Soonmom

Profilbillede for Soonmom

Jeg ville også bare spørge? - synes det lyder mærkeligt at han helst vil gå alene, så ville jeg begynde at tænke at der kunne forgå noget som ikke var okay 

Anmeld Citér

21. november 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11

Mon ikke han bare nyder at have noget der er hans eget? 

Min tidligere arbejdsplads holdt fester hvor påhæng også var inviteret. Mange tog deres med. Men ikke jeg. Hvorfor? Fordi jeg ville føle jeg hele tiden skulle sørge for at min partner nu også hyggede sig blandt alle de her "fremmende" mennesker. Mens jeg egentlig bare helst ville være mig selv og hygge og have det sjovt med mine kollegaer som sædvanligt med al vores interne snak osv. 

Heldigvis var vi dog enige om at det også var bedst sådan eftersom han var fløjtende ligeglad med mine kollegaer. Det var jo ikke mennesker han havde et forhold til. 

Anmeld Citér

21. november 2018

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Hej.. Jeg sidder hjemme alene med vores barn, og kom til at tænke på, at jeg synes det er lidt mærkeligt. Min mand dyrker en sport som fodbolddommer , og der er i dag en reception i klubben. De uddeler priser og der er mad.  Man er velkommen til at tage familie med. 

Det lyder altsammen hyggeligt..Men min mand har aldrig spurgt om jeg vil med ? Han render rundt fra det ene tol det andet sted. Og der er også jule banko snart.

jeg må indrømme, at jeg føler han gemmer mig væk Han fortæller altid om alle de andre medlemmers gøren og laden og om deres familier. Deres børn og bla.bla.

Vi har været sammen i flere år, og ej før barn kom til verden, har han skænket det en tanke at invitere mig med. Jeg siger ikke, at han skal slæbe mig med alle steder, men at jeg blot er nysgerrig på, at møde de, som han tit omgås.

han fortæller så meget om de kvindelige dommere også- og det er fint�� stor respekt til dem. Men jeg kan ikke lade være med at føle mig glemt i alt det her. Hans sport fylder en del, så jeg er jo ansvarlig for vores barn- når han skal være væk. Måske burde jeg få mere hobby? Barnet er lige 1 år.

Hvordan kan jeg spørge ind til, hvorfor han ikke vil have mig med- uden at jeg kløjes i det

Er det kun det her? Eller også andre ting, han ikke invitere dig med? 

Ja, det er selvfølgelig ikke sjovt at føle mig bliver valgt fra, men ved han at du føler sådan? 

Snak med ham. 

Anmeld Citér

21. november 2018

AnoMor

Profilbillede for AnoMor

Jeg er helt enig med Mor11. 

Måske kan det være han gerne vil have sin hobby for sig selv. 

Min kæreste træner ekstremt meget (5 dage om ugen) og det er hans hobby. Den har han også helst for sig selv. Det er hans ting og det respekterer jeg. 

Men det betyder ikke jeg er gemt væk. Alle ved hvem jeg er dernede selvom de ikke har mødt mig. For han fortæller en masse om mig og min søn kan jeg se på hans samtaler med dem (tjekker ikke. Det er bare tilgængeligt og han viser det ofte selv fordi han er stolt). 

Men snak med din mand. Det gælder om at kunne være åben og ærlig i er parforhold 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.