Vi skal have en....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

587 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. november 2018

Anonym trådstarter

Pige!!

men jeg føler mig vildt usikker. Scannings damen sagde at hun var 100% sikker...

er i enige ? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2018

Anonym

Da vi blev scannet var der en tydelig tap når hun scannede mellem benene. Jeg havde set det var en dreng inden hun fortalte det. På dit billede hvor man kan se mellem benene synes jeg det ligner en pige. 

På billederne hvor man ser baby fra siden, kan jeg ikke vurdere om det er en pige eller dreng. Jeg kan godt se hvad du synes ligner en tap, men jeg tror scanningsdamen har styr på det - med mindre du har valgt en tidlig kønsscanning. Folk der bliver scannet i uge 16 bliver af og til snydt.

Men hvad filan... det er jo 50/50 hvad det bliver.

Anmeld Citér

21. november 2018

Anonym

Anonym skriver:

Pige!!

men jeg føler mig vildt usikker. Scannings damen sagde at hun var 100% sikker...

er i enige ? 

Altså det ligner fuldstændigt de billeder jeg har fået og der sagde hun også hun var 100% sikker på det var en pige, så det har ds bare at være rigtig, su kan jo også se der ingen tap er nogle steder. Hvorfor få lavet en kønsscanning hvis du alligevel ikke stoler helt på den? 

Anmeld Citér

21. november 2018

Camillos

Anonym skriver:

Pige!!

er i enige ? 

Det ligner en pige 

Anmeld Citér

21. november 2018

babylife.

Det ligner rigtig meget de billeder vi også fik og vores PIGE er nu knap 4 måneder  
Der vil altid være en lille mulighed for, at det viser sig at være modsatte køn af hvad skanningen viser, men her tror jeg at den er god nok (uden at være autoriseret selvfølgelig) 
Og tillykke med det 

Anmeld Citér

21. november 2018

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar. Vi satser på en pige så

Anmeld Citér

21. november 2018

God-mor

Klart pige  Har en af hvert køn og det ligner bestemt ikke en dreng  Tillykke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.