Bekymret for min dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

836 visninger
2 svar
3 synes godt om
21. november 2018

Anonym trådstarter

Hej.. jeg har en skøn dreng på næsten 5 måneder.

Han plejer at være rigtig begejstret for sit aktivitetstæppe.. Men det er som om, at det pt ikke er særlig spændende mere 

Han er dog glad for vores tumle lege  sammen, og vil helst lege med mig. 

Hvis jeg sidder med legetøj foran ham, så er det ikke legetøjet han ser på. 

Han sover lure hver 2.-2.5 time. Men virker alligevel lidt dvask/doven.

Han ser ikke sin far så tit, da han har meget travlt med job. Kan det være en reaktion på dette? han bliver altid ekstra pylret når far er hjemme, og skaber sig lidt. Andre gange bliver han meget begejstret og hopper næsten på stedet.

Jeg er en bekymret førstegangs mor.

Nogle gange tænker jeg, om han måske keder sig lidt? 

kom gerne også med forslag til aktiviteter med baby.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2018

NosaNosa

Anonym skriver:

Hej.. jeg har en skøn dreng på næsten 5 måneder.

Han plejer at være rigtig begejstret for sit aktivitetstæppe.. Men det er som om, at det pt ikke er særlig spændende mere 

Han er dog glad for vores tumle lege  sammen, og vil helst lege med mig. 

Hvis jeg sidder med legetøj foran ham, så er det ikke legetøjet han ser på. 

Han sover lure hver 2.-2.5 time. Men virker alligevel lidt dvask/doven.

Han ser ikke sin far så tit, da han har meget travlt med job. Kan det være en reaktion på dette? han bliver altid ekstra pylret når far er hjemme, og skaber sig lidt. Andre gange bliver han meget begejstret og hopper næsten på stedet.

Jeg er en bekymret førstegangs mor.

Nogle gange tænker jeg, om han måske keder sig lidt? 

kom gerne også med forslag til aktiviteter med baby.

Jeg tror ikke jeg forstår hvori din bekymring ligger? Din dreng vil hellere have din opmærksomhed end legetøj? 

Det er helt normalt at børn kan lide ansigter. Du kan også prøve musiklegetøj, det plejer de at elske i den størrelse. Jeg tænker det er godt at han ligger på maven så han kan træne - det kan han jo ikke på ryggen på et aktivitetstæppe.

Derudover synes jeg da bare at du skal synge en masse sange for ham og pludre med ham.

Er du sikker på han bliver ked af det fordi far kommer hjem? Måske er han træt når far er hjemme? Måske ville han hellere lige være hos mor end at sendes direkte over til far.

Det var bare lidt idéer herfra - jeg tænker ikke der er noget at bekymre sig om lige umiddelbart  

Anmeld Citér

21. november 2018

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Tænker det er normalt at legetøj ikke er det der trækker mest i denne alder. 

Tænker ikke han reagerer på at far er meget fraværende - måske er han bare lidt træt hvis det er sen eftermiddag. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.