Hvilken ammepude?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

936 visninger
8 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. november 2018

Anonym trådstarter

Hvilken ammepude har i? 
Jeg har brug for en ammepude der virkelig kan give skuldrene støtte.

Bilkas, smallstuff, done by deer, osv, osv? Det er en kæmpe jungle og den her gang vil jeg have en der er god - men jeg skal ikke have en til bbhugme-pris.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2018

A38

Jeg har været rigtig glad for den store Doomoo ammepude. Den støtter rigtig godt og kan foldes så baby kommer højt nok op.

Anmeld Citér

20. november 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hvilken ammepude har i? 

Bilkas, smallstuff, done by deer, osv, osv? Det er en kæmpe jungle og den her gang vil jeg have en der er god - men jeg skal ikke have en til bbhugme-pris.

Jeg havde egentlig en vanilla. Men har aldrig bugt den. Syntes ammepuder gjorde det hele meget mere besværligt. 

Anmeld Citér

20. november 2018

serinasmor

Jeg brugte en voksendyne.

Har haft ammepude  - det fungerede muligvis ret godt med den første (ammede ikke ret længe)  og elendigt med nr 2. Ved nr 2 fungerede dynen bedre.

Anmeld Citér

20. november 2018

ErDuHerIkkeSnart

Jeg syede én selv, der findes en masse nemme DIY opskrifter på nettet og så kan du tilpasse form, design og størrelse til behov... men jeg bruger dem ærlig talt aldrig, synes det er for besværligt og jeg sidder alligevel sjældent det samme sted og ammer, er ofte ude af huset, osv. Om natten ligger jeg dog ned og ammer og der kan den være rar at ligge mellem benene.

Anmeld Citér

21. november 2018

Camillos

Anonym skriver:

Hvilken ammepude har i? 

Doomo amme pude den bedste jeg nogensinde har haft

Anmeld Citér

21. november 2018

babylife.

Jeg er ikke så meget inde i mærker og sådan, men den vi har fra Filibabba synes jeg ikke er den bedste i verden. Hvis jeg var dig ville jeg sørge for at vælge en der er "blød", da det så er meget nemmere at forme den efter din og babys kroppe. 
Mange ammebuder (inklusiv den fra Filibabba) er ret faste i det og kan, efter min mening, være lidt besværlige at få sat godt under baby 

Så desværre ingen speficik pude at anbefale herfra, men lidt at gå efter i forhold til funktionen 

Anmeld Citér

21. november 2018

naj88

Hvor i landet bor du? Jeg har en Fossflakes-ammepude, du gerne må få. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

22. november 2018

Anonym trådstarter

babylife. skriver:

Jeg er ikke så meget inde i mærker og sådan, men den vi har fra Filibabba synes jeg ikke er den bedste i verden. Hvis jeg var dig ville jeg sørge for at vælge en der er "blød", da det så er meget nemmere at forme den efter din og babys kroppe. 
Mange ammebuder (inklusiv den fra Filibabba) er ret faste i det og kan, efter min mening, være lidt besværlige at få sat godt under baby 

Så desværre ingen speficik pude at anbefale herfra, men lidt at gå efter i forhold til funktionen 

Det er et virkelig godt råd! Det skal jeg huske. Jeg troede nemlig at jeg skulle gå efter en der var fast og meget fyldig. Men du har da ret. Jeg kan godt huske fra sidste gang, at det var bedst med bløde smidige puder 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.