Veer i numse og lænd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.123 visninger
10 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. november 2018

Wheelybug

Jeg har termin i morgen. Har haft regelmæssige små veer i går og i nat og var på fødegang i nat, dog kun 2 cm åben men med en masse ve-aktivitet, også veer jeg ikke kunne mærke. Jeg er begyndt at have mega murren i lænd numse baller og skamlæber -kan det være veer? Og ville min mave i så fald spænde op også? Hovedet ligger fint på plads nede i bækkenet. Er netop begyndt på tegnblødning også her til eftermiddag. Min første fødsel var bare helt anderledes

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2018

Rockertand

Wheelybug skriver:

Jeg har termin i morgen. Har haft regelmæssige små veer i går og i nat og var på fødegang i nat, dog kun 2 cm åben men med en masse ve-aktivitet, også veer jeg ikke kunne mærke. Jeg er begyndt at have mega murren i lænd numse baller og skamlæber -kan det være veer? Og ville min mave i så fald spænde op også? Hovedet ligger fint på plads nede i bækkenet. Er netop begyndt på tegnblødning også her til eftermiddag. Min første fødsel var bare helt anderledes

Du lyder til at være godt på vej nu, held og lykke med fødslen og tillykke med fødselsdagen til den lille lige om lidt.

Anmeld Citér

20. november 2018

Wheelybug

Rockertand skriver:

Du lyder til at være godt på vej nu, held og lykke med fødslen og tillykke med fødselsdagen til den lille lige om lidt.

Tak for det  tænker bestemt også at hun snart melder sin ankomst. Jeg kan bare virkelig ikk finde ud af om det er veer jeg har lige nu og om jeg skal kontakte fødegangen igen-det føles som sagt helt anderledes end første gang og bør min mave spænde op ved slem murren bagtil?

Anmeld Citér

20. november 2018

Anonym

Wheelybug skriver:

Tak for det  tænker bestemt også at hun snart melder sin ankomst. Jeg kan bare virkelig ikk finde ud af om det er veer jeg har lige nu og om jeg skal kontakte fødegangen igen-det føles som sagt helt anderledes end første gang og bør min mave spænde op ved slem murren bagtil?

Det skader jo ikke st ringe og snakke med dem og fortælle hvordan du føler det. Så skal de nok vurderer om du skal komme ind til dem  

held og lykke med fødslen. Er sikker på du har din lille pige ude indenfor det næste døgns tid 

Anmeld Citér

20. november 2018

Lisette W

Mine to fødsler var også meget forskellige i optakten. Det jeg endte med at mærke efter var om veerene eller de smerter/spændinger jeg følte blev mere intense/kraftiger. Mærker du en udvikling bør du ringe ind God fødsel

Anmeld Citér

20. november 2018

xStinepigen

Wheelybug skriver:

Det kan det sagtens være. Min mave spændte ikke op før jeg fik ve drop, men mine veer sad meget langt nede i underlivet og ud i opret samt numsen. Ingen andre steder. 

God fødsels når det går rigtigt i gang

Anmeld Citér

20. november 2018

Wheelybug

Lisette W skriver:

Mine to fødsler var også meget forskellige i optakten. Det jeg endte med at mærke efter var om veerene eller de smerter/spændinger jeg følte blev mere intense/kraftiger. Mærker du en udvikling bør du ringe ind God fødsel

Tak for tippet, jeg forsøger at mærke efter. Har haft mere tegnblødning her til aften så det går nok snart løs

Anmeld Citér

20. november 2018

Wheelybug

xStinepigen skriver:

Det kan det sagtens være. Min mave spændte ikke op før jeg fik ve drop, men mine veer sad meget langt nede i underlivet og ud i opret samt numsen. Ingen andre steder. 

God fødsels når det går rigtigt i gang

Tak for svaret! Jeg synes også at det føles meget ve-agtigt uden at min mave nødvendigvis spænder voldsomt op samtidig. Min mavefornemmelse siger mig at det er begyndelsen på rigtige veer. Jeg har dog noget jeg skal i morgen tidlig med min store datter så fødslen må gerne vente bare lige 12-14 timer endnu med at gå seriøst i gang

Anmeld Citér

21. november 2018

Bell'star

Det kunne sagtens være veer.

Jeg har altid haft menstruationssmerter der “sidder” i lænden/ bagpå

Og ved begge mine fødsler har jeg mest mærket mine veer i lænd/bagpå. Faktisk prøvede jeg at få sådan et “bistik” (smertelindring) i lænden under fødslen af min anden søn, og det var så mærkelig, for pludselig “flyttede” smerten sig fra at sidde i lænden, til at jeg pludselig kunne mærke al smerten foran. 

Anmeld Citér

21. november 2018

serinasmor

Wheelybug skriver:

Tak for svaret! Jeg synes også at det føles meget ve-agtigt uden at min mave nødvendigvis spænder voldsomt op samtidig. Min mavefornemmelse siger mig at det er begyndelsen på rigtige veer. Jeg har dog noget jeg skal i morgen tidlig med min store datter så fødslen må gerne vente bare lige 12-14 timer endnu med at gå seriøst i gang

årh - jeg håber, du fik det til at gå op i en højere enhed. 

Jeg sad selv med kraftige veer under min datters cirkusforestilling i børnehaven 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.