Jeg tror den er der ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

682 visninger
7 svar
5 synes godt om
20. november 2018

Bell'star

Hej piger

Er simpelhen nødt til lige at vise jer mine tests for de sidste par dage. 

Jeg er kun 3+5 i dag, men jeg synes altså jeg ser en mere tydelig streg i dag, så nu tror jeg på at den er der i denne måned? 

-men jeg synes godt nok der er længe til torsdag, hvor jeg officielt har testdag og dermed ved med sikkerhed at den er god nok, og ikke bare har fanget et befrugtet æg der ikke har sat sig fast.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2018

Camillos

Bell'star skriver:

Hej piger

Er simpelhen nødt til lige at vise jer mine tests for de sidste par dage. 

Jeg er kun 3+5 i dag, men jeg synes altså jeg ser en mere tydelig streg i dag, så nu tror jeg på at den er der i denne måned? 

-men jeg synes godt nok der er længe til torsdag, hvor jeg officielt har testdag og dermed ved med sikkerhed at den er god nok, og ikke bare har fanget et befrugtet æg der ikke har sat sig fast.. 

Stort tillykke  en streg er en streg. 

Anmeld Citér

20. november 2018

Bell'star

Camillos skriver:

Stort tillykke  en streg er en streg. 

Tusind tak 

Ja, det kan du selvfølgelig have ret i, men er det ikke noget med at hvis man tester positiv før forventet mens, kan man have fanget et befruget æg der ikke når at sætte sig fast alligvel?

Anmeld Citér

20. november 2018

God-mor

Bell'star skriver:

Tusind tak 

Ja, det kan du selvfølgelig have ret i, men er det ikke noget med at hvis man tester positiv før forventet mens, kan man have fanget et befruget æg der ikke når at sætte sig fast alligvel?

Det kan man godt fange jo, men så tror jeg ikke der ville være udvikling i dine tests.  Tillykke 

Anmeld Citér

20. november 2018

Bell'star

God-mor skriver:

Det kan man godt fange jo, men så tror jeg ikke der ville være udvikling i dine tests.  Tillykke 

Mange tak. Det er så fantastisk hvis den virkelig er god nok

Anmeld Citér

21. november 2018

Ønskebaby2020

Profilbillede for Ønskebaby2020

Stort Tillykke ❤ Der er fin udvikling i dine test 

Anmeld Citér

21. november 2018

Bell'star

MVL skriver:

Stort Tillykke ❤ Der er fin udvikling i dine test 

Fedt, tusind tak! Håber den bliver, den lille derinde 

Jeg er 3+6 nu og har igen i dag taget en positiv test. Synes dog ikke den var mere tydelig end igår, men stadig ligeså tydelig som igår. Men tror mere og mere på at den er god nok, og ikke bare ha fanget en bio (eller hvad det nu hedder) 

Anmeld Citér

21. november 2018

Ønskebaby2020

Profilbillede for Ønskebaby2020
Bell'star skriver:

Fedt, tusind tak! Håber den bliver, den lille derinde 

Jeg er 3+6 nu og har igen i dag taget en positiv test. Synes dog ikke den var mere tydelig end igår, men stadig ligeså tydelig som igår. Men tror mere og mere på at den er god nok, og ikke bare ha fanget en bio (eller hvad det nu hedder) 

Dejligt ❤ Det er somregel også kun hver anden dag den burde blive tydeligere og nogen bliver den aldrig tydligere end din trods en helt almindelig graviditet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.