Sut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.175 visninger
14 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. november 2018

Anonym trådstarter

Hvordan får i jeres børn at tage sut?

Vores datter vild ikke - øv altså synes bare børn finder meget meget hurtigere ro når de får en sut og bliver holdt eller gået med, samt elsker hun at ligge med brystvorten i munden langt efter hun er faldet i søvn.

Men en sut vild hun ikke ha 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2018

Anonym

Anonym skriver:

Vores datter vild ikke - øv altså synes bare børn finder meget meget hurtigere ro når de får en sut og bliver holdt eller gået med, samt elsker hun at ligge med brystvorten i munden langt efter hun er faldet i søvn.

Min søn ville heller ikke før han blev nogle måneder gammel. Kan faktisk ikk huske præcis hvor gammel han var. 4-5 mdr tror jeg. 

Hsn ville KUN tage de runde suttehoveder. Alle de der skæve, mam, avent osv. Det var no go 

Anmeld Citér

19. november 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Min søn ville heller ikke før han blev nogle måneder gammel. Kan faktisk ikk huske præcis hvor gammel han var. 4-5 mdr tror jeg. 

Hsn ville KUN tage de runde suttehoveder. Alle de der skæve, mam, avent osv. Det var no go 

Jeg har nemlig købte mam 0-2 måneder 

kan prøve og kigge på andre mærker selvfølge 

tak 

Anmeld Citér

19. november 2018

hekran

Mine drenge tog sutten tidligt, men datteren gjorde først som 4-5 måneder gammel. Jeg har en idé om, at det hænger lidt sammen med, at drengene fik flaske og bedre kunne vænne sig til gummisutten. Hun tog den først, da hun begynde at få lidt vælling og dermed nogle andre konsistenser og fornemmelsen af en ske i munden.

Anmeld Citér

19. november 2018

Babilooo

Anonym skriver:

Jeg har nemlig købte mam 0-2 måneder 

kan prøve og kigge på andre mærker selvfølge 

tak 

Ja .. så er der nogle af prøve. Jeg tror vi var igennem 5-8 forskellige sutter

Anmeld Citér

19. november 2018

Septemberbarn2018

Profilbillede for Septemberbarn2018
Mor til 2 dejlige piger på 6 og 15 år

Begge vores døtre har brugt sut fra fødslen. Den store ville kun bruge latexsutter, så jeg købte en del før fødslen af vores yngste. Hun vil så kun bruge silikonesutter, så det var spild af penge  Prøv nogle forskellige og se, om der ikke er én, der falder i hendes smag 

Anmeld Citér

19. november 2018

Loa

Anonym skriver:

Hvor gammel er hun? 

Har du prøvet nogle af de der gratis babypakker fra Rema, Føtex og Matas og lign? Der plejer gerne at være en sut i også, så måske man kan være heldig at det er lidt forskellige, så man ikke skal købe en masse. 

Mine piger har altid kun ville tage én slags sutter, de symmetriske flade sutter. 

Anmeld Citér

19. november 2018

Camillos

Anonym skriver:

Min datter på 5 mdr vil ikke tage sut overhovedet... Har prøvet alle slags.. Nogle børn kan og vil bare ikke have sut 

Anmeld Citér

19. november 2018

Miti's mama

Min ældste tog den da hun var 5 mdr. Min yngste har stadig ikke... hun er to, så jeg tænker det er en tabt sag 

Anmeld Citér

19. november 2018

Soonmom

Min dreng ville ikke have mam baby sut men mam 3 mdr +

Prøv nogle forskellige  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.