Skadet det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

962 visninger
2 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. november 2018

Anonym trådstarter

Jeg er nu gravid i uge 35 og har indtil nu holdt mig fra falske øjenvipper da jeg har hørt en masse forskelligt om det. Men nu skal jeg noget lidt særligt og ville derfor gerne gøre lidt ekstra ud af mig selv men har hørt at man skal holde sig fra øjenvippe lim med letax i, er det noget i har erfaring med for det er den eneste lim jeg har til mine øjenvipper og kan ikke nå at købe noget andet lim inden jeg skal ud af døren Og vil ikke have det skader baby 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er nu gravid i uge 35 og har indtil nu holdt mig fra falske øjenvipper da jeg har hørt en masse forskelligt om det. Men nu skal jeg noget lidt særligt og ville derfor gerne gøre lidt ekstra ud af mig selv men har hørt at man skal holde sig fra øjenvippe lim med letax i, er det noget i har erfaring med for det er den eneste lim jeg har til mine øjenvipper og kan ikke nå at købe noget andet lim inden jeg skal ud af døren Og vil ikke have det skader baby 

Nej den ene gang skader ikke 

Anmeld Citér

21. november 2018

babylife.

Jeg ville ikke tøve med at bruge det. Der er ret mange forholdsregler de siger gravide skal tage, men i min optik er det alt med måde  
Jeg er sikker på at der ikke sker noget, hverken ved at bruge det én eller flere gange 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.