Arp og hormonknopper? ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.553 visninger
3 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. november 2018

Anonym trådstarter

Jeg har en skøn datter på snart 8 uger. Hun startede med at have Arp i hovedbunden jeg fik ret hurtigt bugt med. For en 5 dage siden begyndte hun at få "flager" på øjenlågene. Jeg smørre med olie men det er ikke rigtig blevet bedre synes jeg. Har i nogen andre gode råd? 

Samtidig er hun blevet ramt af hormonknopper  men de sidste 3 dage synes jeg det er plusset godt op så det mere ligner en rød plamage, der er sådan skinnende tør hvis det giver mening ��‍♀️ og så har hun fået små røde pletter nedad halsen. Er der nogen der har erfaring med det?

Hun virker ikke plaget af det 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2018

Bissen

Anonym skriver:

Jeg har en skøn datter på snart 8 uger. Hun startede med at have Arp i hovedbunden jeg fik ret hurtigt bugt med. For en 5 dage siden begyndte hun at få "flager" på øjenlågene. Jeg smørre med olie men det er ikke rigtig blevet bedre synes jeg. Har i nogen andre gode råd? 

Samtidig er hun blevet ramt af hormonknopper  men de sidste 3 dage synes jeg det er plusset godt op så det mere ligner en rød plamage, der er sådan skinnende tør hvis det giver mening ��‍♀️ og så har hun fået små røde pletter nedad halsen. Er der nogen der har erfaring med det?

Hun virker ikke plaget af det 

For mig ligner det børneeksem. 

Min søn fik det i hele hoved da han var omkring 2 mdr. Fik hormoncreme ved lægen og har aldrig haft det igen. 

Synes du skal få det tjekke hos lægen. 

Anmeld Citér

30. december 2018

Bakara

nak så helt kort 

sådan så s. også ud da hun var 5-6 uger, med væskende knopper og gule flager, jeg lavede en tråd om det. det gik væk efter 1-2 uger.

Anmeld Citér

30. december 2018

Sprit25

Børneksem. Præcis samme forløb som min søn! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.