Er der en tandlæge tilstede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

162 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. november

Anonym trådstarter

Har fået opereret min visdomstand ud igår kl.14 og jeg havde så ingen smerter idag og er så så pudse dum at lave mig en god gang havregrød da jeg var hundesulten..

Jeg var meget forsigtig og prøvede så vidt muligt kun at spise i den "gode" side. Efter følgende er der havregrød der hvor min visdomstand sad. Jeg er jo blevet syet. Men har skyllet og børstet meget forsigtigt væk. 

Jeg ved jo ikke om der skulle sidde lidt merd

Skal Jeg søge tandlæge eller er det helt ok?

Min kæreste får fnidder af mig.. Men jeg bliver bare nervøs 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

16. november

Anonym

Anonym skriver:

Har fået opereret min visdomstand ud igår kl.14 og jeg havde så ingen smerter idag og er så så pudse dum at lave mig en god gang havregrød da jeg var hundesulten..

Jeg var meget forsigtig og prøvede så vidt muligt kun at spise i den "gode" side. Efter følgende er der havregrød der hvor min visdomstand sad. Jeg er jo blevet syet. Men har skyllet og børstet meget forsigtigt væk. 

Hvordan skal du kunne spise hvis du skal søge tandlæge hver gang der sidder noget i såret?

jeg har selv fået fjernet 3 og det var uden syning så der var bare et gabende hul. Skyl med klorhexidin efter måltider så skal det nok gå

Anmeld Citér

16. november

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Du skal ihvertfald ikke begynde at børste på det nu,skyld munden i lidt klorhexidin og gurgle munden i vand stille og roligt.

og nej, du behøver ikke at søge tandlæge

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.