Skoleprojekt. Hvornår tilså jordemoder maven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.984 visninger
10 svar
12 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. november 2018

Anonym trådstarter

Igen et skoleprojekt. 

På vores spørgeskema står der blandt andet hvornår jeres jordemoder undersøgte jeres mave første gang? Hvad indebære det? Søgte hun efter hjertelyd? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2018

koeapabshicar

Det lyder simpelthen så skørt i mine ører! I har simpelthen fået et skema med spørgmål “hvornår undersøgte jordemoderen jeres maver første gang?” Og “hvor får jordemoderen sine informationer fra?”. 

Ej det lyder virkelig underligt. Det giver ingen mening for mig overhovedet. 

Anmeld Citér

16. november 2018

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
koeapabshicar skriver:

Det lyder simpelthen så skørt i mine ører! I har simpelthen fået et skema med spørgmål “hvornår undersøgte jordemoderen jeres maver første gang?” Og “hvor får jordemoderen sine informationer fra?”. 

Ej det lyder virkelig underligt. Det giver ingen mening for mig overhovedet. 

De blev også hurtigt meget stille. 

Ja, ved godt at det er fredag eftermiddag, men man starter ikke en spørgsmålrunde en time før man har fri til en weekend. Det giver jo ingen mening. 

Anmeld Citér

16. november 2018

Anonym trådstarter

BAE skriver:

De blev også hurtigt meget stille. 

Ja, ved godt at det er fredag eftermiddag, men man starter ikke en spørgsmålrunde en time før man har fri til en weekend. Det giver jo ingen mening. 

Ej gider du godt stop dig selv nu. 

VI HAR FRI! Vi behøver ikke sidde på denne side 24/7 

undskyld men du gør mig godt nok sur nu, det da også klart man ik svarer visse personer når de som dig angriber på den måde! Hyg dig. God weekendt

Anmeld Citér

16. november 2018

Anonym

Anonym skriver:

undskyld men du gør mig godt nok sur nu, det da også klart man ik svarer visse personer når de som dig angriber på den måde! Hyg dig. God weekendt

Hvad så med dem der rent faktisk svarer ordenligt og informativt. Dem svarer i heller ikke 

Anmeld Citér

16. november 2018

BAE

Profilbillede for BAE
Anonym skriver:

Det er jo det JEG siger. Man starter ikke noget EN time før man har fri, for I kan ikke svare på besvarelser, stille flere spørgsmål og spammer jeres venindes konto. 

Anmeld Citér

16. november 2018

Stivdie

Igen et skoleprojekt. 

På vores spørgeskema står der blandt andet hvornår jeres jordemoder undersøgte jeres mave første gang? Hvad indebære det? Søgte hun efter hjertelyd? 

Søde venner,

Nu spørger jeg i allervenligste mening, hvorfor har I valgt at søge efter svarene på jeres spørgsmål på en debatside?

Jeg vil anbefale Jer at søge lidt kildekritisk og i stedet bruge nogle af de "officielle" sider til at få Jeres svar fra. Fx.  https://www.sundhed.dk/borger/sundhed-og-forebyggelse/graviditet-foedsel-barsel/gravid-liste/undersoegelser/ hvor I blandt andet kan se et skema med en officiel oversigt over alle undersøgelser i graviditeten. Med blot en smule yderligere søgning er jeg sikker på, i også selv finder frem til oversigten over, hvad der skal undersøges til samtlige besøg ��

Anmeld Citér

16. november 2018

IenFart

Profilbillede for IenFart
Anonym skriver:

Super måde at svare på hvis man gerne vil have folk tager jer seriøst...

Det skal nok blive godt, hvis det er jeres tilgang til projektet.

Anmeld Citér

16. november 2018

Soonmom

Hvorfor skriver i ikke bare jeres spørgsmål til en jordmoder? - alternativ lave et spørgeskema 

Anmeld Citér

16. november 2018

BAE

Profilbillede for BAE
Soonmom skriver:

Hvorfor skriver i ikke bare jeres spørgsmål til en jordmoder? - alternativ lave et spørgeskema 

Det har de gjort, men venter på svar. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.