Allergi modermælkserstatning hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. november 2018

Anonym trådstarter

Min datter slog ud på mælke allergi idag og har fået en dåse althera med hjem for at se om hendes eksem bliver bedre. MEN.. hun kan ik få det ned, hun spytter det ud og skære grimasser trods hun var virkelig sulten, før jeg går ud og bruger penge på en anden hh erstatning, kan man så evt blande alm. Mme med althera for at skjule smagen lidt i starten indtil hun vænner sig til det og langsomt trappe op i hh mme’en? 

Jeg ringer selvfølgelig til allergi lægen imorgen som vi er tilknyttet men kunne godt være der var nogle af jer herinde der havde været ude for det samme 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2018

Mette25

Profilbillede for Mette25

Hvor gammelt er dit barn? Min får det samme. Jeg skiftede sådan hver anden flaske i et Par dage og så gik det. Han har været på det i 14 dage. Ja det smager grimt men tror ikke de smager det på samme måde og apoteket sagde til mig at det var den der vsr mildest i smag men ja det er fælt. Men man vænner sig til det

Anmeld Citér

15. november 2018

Anonym trådstarter

Mette25 skriver:

Hvor gammelt er dit barn? Min får det samme. Jeg skiftede sådan hver anden flaske i et Par dage og så gik det. Han har været på det i 14 dage. Ja det smager grimt men tror ikke de smager det på samme måde og apoteket sagde til mig at det var den der vsr mildest i smag men ja det er fælt. Men man vænner sig til det

Hun er 4 mdr. Hun ville simpelthen ik spise det. Jeg får det ikke i hende rent i hvert fald. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.