Positiv eller negativ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

865 visninger
11 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. november 2018

Anonym trådstarter

Hej 

jeg har taget en test her til aften og jeg vil selv mene at den er svagt positiv. Men er i tvivl. hvad siger i?

jeg håber sådan at den er positiv. Jeg tager selv en ny imorgen tidlig. 

Forresten så er min mens ca. 9 dage forsinket men min mens har ikke været så regelmæssig her på det sidste. Denne her gang er det dog det længeste min cyklus har varede. Havde mens sidst d. 1/10 skulle have haft mens d. 3/11 efter appen Flo. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes ik jeg ka se noget. Vh Stine 

Anmeld Citér

12. november 2018

Anonym

Negativ stregen er grå,og testen ligner også den har ligget for længe,og med 9 dage over tid,ville testen være bragende positiv.

Anmeld Citér

13. november 2018

xStinepigen

Anonym skriver:

Negativ stregen er grå,og testen ligner også den har ligget for længe,og med 9 dage over tid,ville testen være bragende positiv.

Den ville bestemt ikke skulle være bragende positiv .. jeg har først fået bragende positive test i uge 6+

Anmeld Citér

13. november 2018

Oddi

Profilbillede for Oddi

Jeg synes hverken den er definitivt negativ eller positiv. Måske er det ingenting - måske kan den udvikle sig over er par dage. Prøv igen om 2-3 dage og enten er den mere positiv/lyserød og ellers er der ingenting. 

Mine cyklusser er også uregelmæssige - det betyder ikke at man ikke kan blive gravid, ægløsning kan ligge det senere og måske er det fordi du ikke er længere henne , men det kan også være ingenting. 

Anmeld Citér

13. november 2018

Happyme

Profilbillede for Happyme
Anonym skriver:

Hej 

jeg har taget en test her til aften og jeg vil selv mene at den er svagt positiv. Men er i tvivl. hvad siger i?

jeg håber sådan at den er positiv. Jeg tager selv en ny imorgen tidlig. 

Forresten så er min mens ca. 9 dage forsinket men min mens har ikke været så regelmæssig her på det sidste. Denne her gang er det dog det længeste min cyklus har varede. Havde mens sidst d. 1/10 skulle have haft mens d. 3/11 efter appen Flo. 

Vil desværre også sige den er negativ  

men prøv evt at få tid til blodprøve igennem egen læge. Der finder du det præcise svar! 

Du kan se mine test.

jeg fik lagt æg op torsdag d.25 og tirsdagen 3+3 begyndte min første test at blive positiv ! 

Har fået taget blodprøve mandag 4+2 hvor den sagde 389 og så fredag hvor den lå på 1502  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

13. november 2018

Anonym

Anonym skriver:

Den ville overhovedet ikke nødvendigvis. Ære bragende positiv. Jeg gik selv 10 dage over tid og min test var ultra svag. 

Anmeld Citér

13. november 2018

Anonym

Det er uhyre sjældent den ikke er det i uge 5,hvor hcg i de fleste tilfælde er +5000.

Testen ville være positiv,så man ikke er i tvivl,og behøver spørger andre.

Anmeld Citér

13. november 2018

Anonym

Happyme skriver:

Vil desværre også sige den er negativ  

men prøv evt at få tid til blodprøve igennem egen læge. Der finder du det præcise svar! 

Du kan se mine test.

jeg fik lagt æg op torsdag d.25 og tirsdagen 3+3 begyndte min første test at blive positiv ! 

Har fået taget blodprøve mandag 4+2 hvor den sagde 389 og så fredag hvor den lå på 1502  

Blodprøve???!

Hvorfor i alverden det??

At din læge giver lov til, at du får taget blodprøve, betyder heldigvis ikke, at alle læger er inkompetente og slynger om sig med blodprøver HELT uden grund.

Anmeld Citér

13. november 2018

Happyme

Profilbillede for Happyme
Anonym skriver:

Blodprøve???!

Hvorfor i alverden det??

At din læge giver lov til, at du får taget blodprøve, betyder heldigvis ikke, at alle læger er inkompetente og slynger om sig med blodprøver HELT uden grund.

Tja er den nemmeste måde at finde ud af om der er noget

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.