Kolik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.053 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. november 2018

Smilet:)

For 4 uger siden fødte jeg en lille pige og vi mistænker lidt hun har kolik �� hun græder hverdag 2 gange om dagen første gang om formiddagen og anden gang om aften, det kommer ca på samme tidspunkt hverdag og har en varighed på 2-3 timer af gangen, det eneste som hjælper bare en lille smugle er at gå rundt med hende i armene i forskellige stillinger men det er hårdt så mange timer i døgnet, vi tjekker altid bleen og sult og cykler med hendes ben osv men Intet hjælper af det kun at gå ����‍♀️ er blevet anbefalet 3 ting men alle 3 ting er dyre og har ikk råd til det hele da julen kommer om lidt ����‍♀️ så hvad kan i anbefale?  

1 - en gynge vugge  

2 - en skråstol der er vibrator i osv  

3 - kiropraktor  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2018

Janet1989

Er du medlem af sygeforsikring Danmark eller har du sundsforsikring gennem dit job? 

Så kan du nemlig få tilskud til kiropraktor , hvis dit barn er medforsikret.

Anmeld Citér

12. november 2018

Fie85

Profilbillede for Fie85

Det der hjalp hos os var vikle. Fantastisk opfindelse. Vikle barnet og så gå tur. Og når min søn faldt i søvn kunne jeg engang imellem være heldig at få sat mig ned, stadig med ham i viklen, uden at han vågnede og så behøvede jeg jo ikke at blive ved at gå. 

Anmeld Citér

12. november 2018

anna111

Profilbillede for anna111

Vil klart anbefale dig keoprakter det var det eneste der hjalp her der skulle dog 2-3 behandlinger til før vi rigtig kunne mærke forskel.

Her var det 6 til 8 timer med skrig som started hver aften held og lykke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.