Jeg skal tabe mig, ikke kun fordi jeg er så træt af at være tyk, men også hvis vi skal igang med fertilitet behandling.
Vi har lagt baby plan på hylden i 1 år, og i det år vil jeg gå all in på vægttab :-)
så jeg skal begynde at lærer alt med PCO venlig kost, og træning
det center jeg har tættest på er Fitness World, men jeg fatter hat af hvad alle de medlemskaber indebærer. Jeg vil selvfølgelig ikke betale dyre domme, og hold træning tænker jeg vil give mig det bedste boost til at faktisk komme hen og træne, for så står jeg ikke alene med om jeg gør tingene rigtig og at jeg får noget ud af træningen :-)
Nogle herinde som ved hvilket medlemskab jeg skal tage når jeg gerne vil kunne træne på hold, men også vil have mulighed for at træne på egen hånd i centeret, uden at skulle betale næsten 400,- om mdr? For selvom vi tjener godt, syntes jeg det er meget at give ud om mdr!
Nogle som er medlem af fitness World som ved noget og måske kan hjælpe mig på rette vej? :-)
Og hvis der er nogle som evt er fra Brønderslev Nordjylland, som måske kunne bruge en træning partner, så skriv 
Anmeld
Citér