Ny i fitness World.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

700 visninger
7 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. november 2018

Anonym trådstarter

Jeg skal tabe mig, ikke kun fordi jeg er så træt af at være tyk, men også hvis vi skal igang med fertilitet behandling. 

Vi har lagt baby plan på hylden i 1 år, og i det år vil jeg gå all in på vægttab :-) 

så jeg skal begynde at lærer alt med PCO venlig kost, og træning 

det center jeg har tættest på er Fitness World, men jeg fatter hat af hvad alle de medlemskaber indebærer. Jeg vil selvfølgelig ikke betale dyre domme, og hold træning tænker jeg vil give mig det bedste boost til at faktisk komme hen og træne, for så står jeg ikke alene med om jeg gør tingene rigtig og at jeg får noget ud af træningen :-) 

Nogle herinde som ved hvilket medlemskab jeg skal tage når jeg gerne vil kunne træne på hold, men også vil have mulighed for at træne på egen hånd i centeret, uden at skulle betale næsten 400,- om mdr? For selvom vi tjener godt, syntes jeg det er meget at give ud om mdr! 

Nogle som er medlem af fitness World som ved noget og måske kan hjælpe mig på rette vej? :-) 

Og hvis der er nogle som evt er fra Brønderslev Nordjylland, som måske kunne bruge en træning partner, så skriv 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jeg skal tabe mig, ikke kun fordi jeg er så træt af at være tyk, men også hvis vi skal igang med fertilitet behandling. 

Vi har lagt baby plan på hylden i 1 år, og i det år vil jeg gå all in på vægttab :-) 

så jeg skal begynde at lærer alt med PCO venlig kost, og træning 

det center jeg har tættest på er Fitness World, men jeg fatter hat af hvad alle de medlemskaber indebærer. Jeg vil selvfølgelig ikke betale dyre domme, og hold træning tænker jeg vil give mig det bedste boost til at faktisk komme hen og træne, for så står jeg ikke alene med om jeg gør tingene rigtig og at jeg får noget ud af træningen :-) 

Nogle herinde som ved hvilket medlemskab jeg skal tage når jeg gerne vil kunne træne på hold, men også vil have mulighed for at træne på egen hånd i centeret, uden at skulle betale næsten 400,- om mdr? For selvom vi tjener godt, syntes jeg det er meget at give ud om mdr! 

Nogle som er medlem af fitness World som ved noget og måske kan hjælpe mig på rette vej? :-) 

Og hvis der er nogle som evt er fra Brønderslev Nordjylland, som måske kunne bruge en træning partner, så skriv 

400 er ingenting, det er en investering i en sundere, bedre dig, og hvor meget bruger man ikke på take-away, café, aftenhygge m.v. hver måned?

Anmeld Citér

11. november 2018

Anonym

Det ligner at du kan træne til 209kr om måneden for både hold og styrke m.m. 

Hvis du kun har behov for at træne i det samme center hver gang

Anmeld Citér

12. november 2018

Soffy27

Jeg betaler 270 kr pr måned og kan både deltage på hold og træne i det center jeg har lyst til.. I nogen centre, kan man have det som primær center og prisen er lidt mindre.. held og lykke med det 

Anmeld Citér

12. november 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

400 er ingenting, det er en investering i en sundere, bedre dig, og hvor meget bruger man ikke på take-away, café, aftenhygge m.v. hver måned?

Jeg er nok det man vil kalde nærig! 400,- for et sted jeg vil være omkring 3- 4 gange i ugen er i mit hovede meget, når der findes trænings center hvor det koster omkring de 200,- for præcis det samme. 

Cafebesøg, bioturw osv gør vi og ikke rigtig af, skal min mand og jeg hygge os, så er det fiskesrængerne under armen og ude og nyde naturen med at fiske, eller ud og se rally ræs :-) 

vi er sjældent ude og spise grundet vores arbejde og take away er så dyrt at jeg ikke gider det 

men selvfølgelig 400,- er nok ikke meget hvis man tænker som du gør, men jeg hr nok en lidt anderledes tankegang ang penge 

Anmeld Citér

12. november 2018

Anonym trådstarter

Soffy27 skriver:

Jeg betaler 270 kr pr måned og kan både deltage på hold og træne i det center jeg har lyst til.. I nogen centre, kan man have det som primær center og prisen er lidt mindre.. held og lykke med det 

Tak, det er kun det ene center jeg ønsker at bruge :-) tænker jeg måske vil ringe til dem og hører hvordan og hvorledes :-) 

Anmeld Citér

12. november 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det ligner at du kan træne til 209kr om måneden for både hold og styrke m.m. 

Hvis du kun har behov for at træne i det samme center hver gang

Se det var mere min pris , jeg vil lige give centeret et kald, de vil nok kunne informere mig helt korrekt :-) 

Anmeld Citér

12. november 2018

Septemberbarn2018

Profilbillede for Septemberbarn2018
Mor til 2 dejlige piger på 6 og 15 år

Du kan træne for 209,- pr. mdr. inkl. styrke- og holdtræning

https://www.fitnessworld.com/dk2/buy_membership/57/step2

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.