Hvilken bobles produkt til en 6 måneder gammel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

924 visninger
6 svar
4 synes godt om
10. november 2018

BabyMama2016

Jeg lovede mig selv vi aldrig skulle ha noget fra Bobles det var bare noget opreklameret snobberi legetøj 

men jeg er blevet klogere, kan virkelig se vorrs venners børn elsker de produkter. 

Hvad vilde i anbefalde til en 6 måneder gamlt barn at ønske sig i julegave? 

hvad har jeres børn elsket? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2018

ErDuHerIkkeSnart

Vi fik “båden” i gave - jeg ville heller ikke selv have lyst til at smide så mange penge efter et stykke skum  Mon ikke de kan fås brugt til mere fornuftige priser? Nå, men vores datter gad den aldrig rigtig - heller ikke de andre modeller når vi har været ude - så nu er hun blevet 2,5 år og jeg har foræret den væk (den pynter jo heller ikke ligefrem nogen steder  )

Anmeld Citér

10. november 2018

EKAB

Profilbillede for EKAB

Krokodillen og stor fisk har været geniale! Fisken kan bruges som skammel, stol, øve at rulle osv., og krokodillen var fantastisk til at træne balance på! 

Min dreng er 4 år og han bruger stadig de to hver evig eneste dag.

Anmeld Citér

10. november 2018

Babilooo

Her har mine drenge stor glæde af dem - de er 5 og 9. De laver forhindringsbane af dem. Men det kræver at man har en del. Jeg købte for 2500kr da der var 30-40 pct. 

Den vi absolut har været mest glad for er elefanten. Den kan gynge og er en perfekt stol til sidde på ved tvbordet med en slikskål eller aftensmad (når det en sjælden gang tillades

og lad endelig være med at give videre eller sælge. Mine viste absolut INGEN interesse før 3-4 års alderen. 

Anmeld Citér

10. november 2018

1518

Kyllingen, elefanten og krokodillen. 

Anmeld Citér

11. november 2018

Newsence

Kyllingen eller elefanten 

Anmeld Citér

11. november 2018

Stjernen15

Her købte vi elefanten, men han har aldrig haft særlig stor interesse i den. Da han blev 1 år valgte vi at købe rutchebane sættet fra Legeskum. Det bliver brugt hver dag. Så kan klart anbefale Legeskum

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.