Positiv test 3+4 - apotekets test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.370 visninger
10 svar
2 synes godt om
9. november 2018

Anonym trådstarter

Kære baby.dk

Jeg kommer med en lidt tosset bekymring. Det ved jeg. Men her i dag testede jeg positiv, 3+4 på apotekets test. Stregen kom inden for 20 sek. 

Jeg har læst, at apotekets kan give falsk positiv i nogle tilfælde. Tror I, med jeres erfaring, at jeg kan regne med dette resultat? 

Min mand har forbudt mig at teste igen før testdag mandag, så derfor tyer jeg til jer for lidt rådføring. Det bliver en laang weekend

På forhånd tak for jeres bud. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2018

Helloo

Anonym skriver:

Kære baby.dk

Jeg kommer med en lidt tosset bekymring. Det ved jeg. Men her i dag testede jeg positiv, 3+4 på apotekets test. Stregen kom inden for 20 sek. 

Jeg har læst, at apotekets kan give falsk positiv i nogle tilfælde. Tror I, med jeres erfaring, at jeg kan regne med dette resultat? 

Min mand har forbudt mig at teste igen før testdag mandag, så derfor tyer jeg til jer for lidt rådføring. Det bliver en laang weekend

Den er da fuldstændig positiv. Stort tillykke. Nyd det 

Anmeld Citér

10. november 2018

Anonym trådstarter

Louise6551 skriver:

Den er da fuldstændig positiv. Stort tillykke. Nyd det 

Mange tak for svar!

Jeg vil prøve at slappe af i det.

God weekend 

Anmeld Citér

10. november 2018

A38

Jep, jeg vil også sige helt klart positiv! Jeg har fået de falske positive på apotekets test, og det er en svag (men dog farvet) streg efter tid. Aldrig inden for tid og aldrig så tydelig som den du poster her. Den er positiv!

Anmeld Citér

10. november 2018

Anonym trådstarter

Jep, jeg vil også sige helt klart positiv! Jeg har fået de falske positive på apotekets test, og det er en svag (men dog farvet) streg efter tid. Aldrig inden for tid og aldrig så tydelig som den du poster her. Den er positiv!

Mange tak for tilbagemelding! 

Det er virkelig ærgerligt med de skyggestreger. 

Anmeld Citér

10. november 2018

Camillos

Anonym skriver:

Kære baby.dk

Uden tvivl posetiv..!..tillykke 

Anmeld Citér

10. november 2018

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Uden tvivl posetiv..!..tillykke 

Tusind tak 

Anmeld Citér

11. november 2018

Ønskebaby2020

Profilbillede for Ønskebaby2020

Tydeligt positiv! Stort Tillykke 

Anmeld Citér

11. november 2018

Anonym trådstarter

MVL skriver:

Tydeligt positiv! Stort Tillykke 

Dejligt at høre  Tak for lykønskning og svar ❤️

Anmeld Citér

11. november 2018

xStinepigen

Anonym skriver:

Kære baby.dk

Den km godt give en udtydeæog streg, den streg der er overhovedet ikke udtydelig, sp tydeligt der kunne jeg først teste på deres i uge 5  stort tillykke!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.