Dreng eller pige???:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2018

AnoMor

Maurasmussen skriver:

Hun viste os tappen og sagde at det lignede en piges kønsdele. Men ja, tappen kan vel ændre sig til en tissemand. Nu må vi se... ved ikke hvor sikkert den nub teori er.

Nej nej. Tappen kan ikke ændre sig til en tissemand. Kønnet er bestemt nu. Men det kan være svært at se så tidligt.  

tappen skal enten vende opad eller parallelt med rygraden. 

Op = dreng

parallelt = pige 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2018

Maurasmussen

AnoMor skriver:

Nej nej. Tappen kan ikke ændre sig til en tissemand. Kønnet er bestemt nu. Men det kan være svært at se så tidligt.  

tappen skal enten vende opad eller parallelt med rygraden. 

Op = dreng

parallelt = pige 

Så det er med stor sandsynlighed en pige vi venter os? Eller?

Anmeld Citér

12. november 2018

xStinepigen

Maurasmussen skriver:

Vil i give et gæt? 12+1

Ligner billede fra min nf, of JR lige fået bweædtet i dag det er en pige, så det gætter jeg på! 

Anmeld Citér

12. november 2018

God-mor

Maurasmussen skriver:

Jeg ville regne med en pige. Der er ingen nub der peger op af på dit billede. Jeg har en pige og en dreng og min søns scanningsbillede ser ikke sådan ud, der peger nuben op af. Nub teorien er faktisk rimelig sikker. 

Anmeld Citér

12. november 2018

Maurasmussen

God-mor skriver:

Jeg ville regne med en pige. Der er ingen nub der peger op af på dit billede. Jeg har en pige og en dreng og min søns scanningsbillede ser ikke sådan ud, der peger nuben op af. Nub teorien er faktisk rimelig sikker. 

Det ligner heller ikke min søns scannings billede... men ja, man kan jo blive overrasket til MD scanning 

Anmeld Citér

12. november 2018

AnoMor

Maurasmussen skriver:

Det er der ja. Men jordmødre kan sagtens tale fejl så tidligt. Det sker dog sjældent  

men vent med at køb ind efter det indtil md scanning 

Anmeld Citér

12. november 2018

Maurasmussen

AnoMor skriver:

Det er der ja. Men jordmødre kan sagtens tale fejl så tidligt. Det sker dog sjældent  

men vent med at køb ind efter det indtil md scanning 

Det gør jeg heller ikke.

tænker også at hun må være være bare en lille smule sikker i sin sag,  når hun selv sagde at vi formentligt skulle have en lillesøster... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.