julegaver til 1 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

763 visninger
4 svar
3 synes godt om
9. november 2018

L17

Hej

Jeg vil lige spørge om, i har nogle ide til julegaver. Har i nogle ide, synes han har meget legetøj. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2018

God-mor

L17 skriver:

Hej

Jeg vil lige spørge om, i har nogle ide til julegaver. Har i nogle ide, synes han har meget legetøj. 

Min søn på 19 måneder for en garage til hans biler, et værktøjssæt i træ og en træbil + en skjorte og butterfly som han skal have på til nytår 

Anmeld Citér

22. november 2018

MorNana

Hvad med nogle lærtingsting i stedet? Sådan noget som puslespil, små spil og lignende? Eller fingermaling, selvom det nok bliver noget værre svineri ;-)

Anmeld Citér

23. november 2018

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Vores datter fik ikke gaver af os de første to år(0,6 år samt 1,6 år). Det var jo bare os selv der skulle pakke dem op igen. 

Vi satte i stedet penge til side til noget stort. Så blev der en gang i mellem købt nogle meget store ting

hun fik lamaze legetøj, Fisher-Price. Og bamser

Anmeld Citér

23. november 2018

ErDuHerIkkeSnart

Hvad med blot at undlade julegaver?

Min datter får et par mindre julegaver for første gang i år - mest fordi jeg ikke bryder mig så meget om at skulle fremtvinge/opfinde ønsker, når de er små og/eller intet mangler ... men nu er hun blevet 2,5 år og forstår så småt konceptet, så nu får hun af bedsteforældrene (mest fordi jeg ikke lykkes med at holde dem tilbage) og en oplevelse af os forældre...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.