Billig vejhjælp uden abonnement?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

855 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. november 2018

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Jeg har brug for jeres hjælp..

Jeg har været så dum at have en bil i nogle år uden vejhjælp, og nu sprang min fjeder selvfølgelig, så den på ingen måde kunne køre nogle steder..
Min kæreste har prøvet at fikse den, men han er lige på nippet til at give op..
Og jeg har så været inde og kigge efter vejhjælp uden abonnement, hvor jeg fandt noget til 750 kr., men nu kan jeg overhovedet ikke finde det igen ligegyldigt, hvad jeg søger på..
Er der evt. nogle som ved, hvem det skulle være hos, at prisen er så lav?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2018

Janet1989

Tror du skal ringe rundt og spørge forskellige mekanikere - de fleste har en vogn at hente personbiler med. 

Dertil vil jeg anbefale dig at købe vejhjælp gennem forsikringen - jeg gir feks 67 kr pr måned igennem Topdanmark - og dertil har jegv så vejservice gennem Falck(1000 kr om året), hvor der er inkluderet en bilvask om måneden, hjulskift (vinter + sommer), minitjek (sprinkler, pærer, diverse lister, vinduesviskere), gratis tjek to gange årligt med motorgang, bremser, og diverse andre dele og gratis rudeskift ved stenslag (uden selvrisiko) , 10% på regningen ved brug af fordelsværksted og til sidst; gratis syn hver andet år.

Jeg ville ikke undvære det abonnement og har allerede sparet mange tusinde. Bare en ide. :-) 

Anmeld Citér

8. november 2018

Unicorn1

Janet1989 skriver:

Tror du skal ringe rundt og spørge forskellige mekanikere - de fleste har en vogn at hente personbiler med. 

Dertil vil jeg anbefale dig at købe vejhjælp gennem forsikringen - jeg gir feks 67 kr pr måned igennem Topdanmark - og dertil har jegv så vejservice gennem Falck(1000 kr om året), hvor der er inkluderet en bilvask om måneden, hjulskift (vinter + sommer), minitjek (sprinkler, pærer, diverse lister, vinduesviskere), gratis tjek to gange årligt med motorgang, bremser, og diverse andre dele og gratis rudeskift ved stenslag (uden selvrisiko) , 10% på regningen ved brug af fordelsværksted og til sidst; gratis syn hver andet år.

Jeg ville ikke undvære det abonnement og har allerede sparet mange tusinde. Bare en ide. :-) 

Ja kan godt være, at du har ret.. Ville bare helst slippe for det, for jeg hader virkelig at tale i telefon (går lidt i baglås hehe), samtidig med, at jeg sidder med mensmurren og lidt begyndende småveer, så er ikke ligefrem det fedeste at skulle tale i telefon nu ..

Og tro mig, jeg får også vejhjælp herefter.. Kan heldigvis få hos dansk autohjælp gennem mit værksted, så jeg kun betaler 37,50 kr. om måneden.. Har bare slet ikke tænkt over det, da jeg troede, at et engangsbeløb var væsentlig billigere end 1200 kr. .. Troede at vi talte om ca. 500 kr. eller sådan noget

Anmeld Citér

8. november 2018

sommerfuglen82

Hvor er den forsikret henne ? 
For hos nogle forsikringsselskaber er det med i  
Jeg anede ikke jeg havde det, før jeg havde brug for hjælp og en anden fortalte mig det.
Vi har tryg

Anmeld Citér

8. november 2018

Unicorn1

sommerfuglen82 skriver:

Hvor er den forsikret henne ? 
For hos nogle forsikringsselskaber er det med i  
Jeg anede ikke jeg havde det, før jeg havde brug for hjælp og en anden fortalte mig det.
Vi har tryg

Har Topdanmark og har snakket med dem, men jeg har det desværre ikke, da jeg ikke har kaskoforsikring (fordi det ikke kunne betale sig rent økonomisk med så gammel en bil) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.