Hjælp. Kan det skade mit barn at jeg er ulykkelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

519 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. november 2018

Anonym trådstarter

Jeg er hamrende ulykkelig lige nu, jeg græder og græder fordi min mand har pakket sine ting og skredet. Kan det påvirke mit barn i maven? Jeg er så ked af det men på samme tid er jeg simpelthen så bange for at græde fordi jeg er bange for min babys tilstand. Kan nogen hjælpe mig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11

Altså. Både og. Er man decideret deprimeret eller stresset kan det påvirke barnet, hvad konsekvensen er aner jeg faktisk ikke. Men at være almindeligt ked af det, sker der ikke noget ved. Om du græder med eller uden tårer gør iøvrigt ingen forskel på din eller babys tilstand.  

Tillad du bare dig selv at være ked og allier dig med mennesker der vil dig det godt det næste stykke tid. Det lyder hårdt. Kram 

Anmeld Citér

8. november 2018

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Altså. Både og. Er man decideret deprimeret eller stresset kan det påvirke barnet, hvad konsekvensen er aner jeg faktisk ikke. Men at være almindeligt ked af det, sker der ikke noget ved. Om du græder med eller uden tårer gør iøvrigt ingen forskel på din eller babys tilstand.  

Tillad du bare dig selv at være ked og allier dig med mennesker der vil dig det godt det næste stykke tid. Det lyder hårdt. Kram 

Tak for dit svar mor11.. 

jeg er ikke stresset eller deprimeret jeg er bare rigtig rigtig ked af det. 

Anmeld Citér

8. november 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Tak for dit svar mor11.. 

jeg er ikke stresset eller deprimeret jeg er bare rigtig rigtig ked af det. 

Præcis, og det skal du bare give dig selv lov til ❤️

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.