Spørgeskemaundersøgelse (Indkøring i vuggestue)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

822 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. november 2018

PædagogStuderende

Hej Baby.dk

Jeg er en pædagogstuderende, der er igang med at skrive bachelor om indkøringspraksis i vuggestuen. I den forbindelse vil jeg være meget taknemmelig, hvis i vil gå ind og udfylde et spørgeskema, som omhandler forældres oplevelse med deres barns indkøring i vuggestuen. Målgruppen er forældre der har eller har haft børn i vuggestue.Der er i alt 15 spørgsmål og det tager ca.6-7 minutter at besvare. Skriv gerne her i tråden, hvis i har kommentarer eller spørgsmål til spørgeskemaet eller kontakt mig på mail: tksc@stud.ucl.dk.

På forhånd mange tak! 

Med venlig hilsen Katrine. 

LINK TIL SPØRGESKEMAET:

https://da.surveymonkey.com/r/5D3T7HG

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2018

Anonym

Kan du ikke gøre linket aktivt? Det er så bøvlet, når man skal copy/paste...

Anmeld Citér

8. november 2018

PædagogStuderende

Mange tak til jer der har været inde og udfylde skemaet  Jeg vil lige sige at for bedre at kunne bruge svarene i min opgave er det vigtigt at alle spørgsmål besvares. Hvis man er i tvivl om hvad man skal svare, tilkendegives bare "ved ikke". 

Anmeld Citér

8. november 2018

PædagogStuderende

https://da.surveymonkey.com/r/5D3T7HG

Så er der oprettet et aktivt link 

Anmeld Citér

8. november 2018

PædagogStuderende

Mange tak for jeres besvarelser! Jeg har allerede fået tilstrækkelig mange besvarelser, så jeg lukker spørgeskemaet ned for overskuelighedens skyld. Tak igen og god aften til jer 

Anmeld Citér

9. november 2018

Anonym

Hej jeg arbejder i en vuggestue. Som pædagog vil du måske dele dit opgave når du er færdig mvh 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.