Tak for jeres svar 
Jeg forbereder mig også på at normeringen er skidt mange steder. Jeg har selv arbejdet i folkeskolens indskoling i mange år og ved at så snart der er børn indblandet til få voksne, så kan der nemt opstå kaos
- så jeg ved jeg ville være naiv, hvis jeg forventede konstant ro og orden.
Men det er bare den der følelse, som jeg ikke rigtig kan beskrive. Måske er det alle de langtidssygemeldinger fra personalets + en leders side og det, at personalet egentlig heller ikke taler den nye struktur op, men taler om at de ved det er ustruktureret og kaosfyldt, men de øver hver dag og ved det nok skal blive bedre. Jeg føler nok bare min søn er med i et forsøg, som er blevet pædagogerne påduttet, fra øvre instanser,
Og så selvfølgelig den manglende kommunikation. Vi ville gerne have haft vores søn i dagpleje i sin tid, men desværre var der ingen pladser. Da han så startede i vuggestuen og de talte varmt for den glidende indkøring til børnehaven grundet en integreret institution, kunne vi jo bestemt se fordelene ved at han endte i vuggestue.
At vi så en måned før børnehavestart, finder ud af at der er kommet ny struktur som gør, at der slet ikke har været tid til den glidende overgang skuffer mig også. Vi er jo endt med at måtte tage fri en uge for, at kunne køre ham ind.
Så ja, det er jo nok mange ting, som hober sig op.
Vi skal i hvert fald ses med en anden børnehave. Så vil jeg mærke godt efter. Måske er det bare sådan det ER i vores kommune, og så må vi nok se mod det private, hvis vi ønsker noget andet for vores søn. Måske viser det sig, at den børnehave vi skal vises rundt i lyder meget bedre på strukturfronten, så skifter vi nok.
Tusind tak fordi I har taget jer tid til at svare
Anmeld
Citér