Gravid eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

431 visninger
4 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. november 2018

Jeama

hej allesammen 

jeg skulle havde haft min menstruation i fredags men den kom ikke, igår fik jeg dog noget brunligt udflåd af en art som nu er stoppet igen. Har siden lørdag haft stive og følsømme brystvorter. Har taget flere tests løbende, men alle var negative... 

min kæreste vil gerne have mig til lægen, men synes det er dumt hvis man bare kan vente et par dage og tage en test senere... 

hvad ville I gøre? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2018

Anonym

Jeama skriver:

hej allesammen 

jeg skulle havde haft min menstruation i fredags men den kom ikke, igår fik jeg dog noget brunligt udflåd af en art som nu er stoppet igen. Har siden lørdag haft stive og følsømme brystvorter. Har taget flere tests løbende, men alle var negative... 

min kæreste vil gerne have mig til lægen, men synes det er dumt hvis man bare kan vente et par dage og tage en test senere... 

hvad ville I gøre? 

Jeg skulle ha haft mens i lørdags. Jeg tager ikke til lægen før jeg selv fornemmer at noget galt. Mange ting kan gøre at ens mens er forsinket. Jeg har is i maven 

Anmeld Citér

7. november 2018

Jeama

Anonym skriver:

Jeg skulle ha haft mens i lørdags. Jeg tager ikke til lægen før jeg selv fornemmer at noget galt. Mange ting kan gøre at ens mens er forsinket. Jeg har is i maven 

Sådan har jeg det også vil gerne vente til der er en mere begrundet mistanke om graviditet eller andet, lægerne har jo nok at lave... 

Anmeld Citér

8. november 2018

Helloo

Jeama skriver:

Sådan har jeg det også vil gerne vente til der er en mere begrundet mistanke om graviditet eller andet, lægerne har jo nok at lave... 

Nemlig, og de vil højst sandsynligt tage en test på dig, ligesom du kan hjemme. Også vil de sige hvis den er negativ: afvent mens 

Anmeld Citér

8. november 2018

Anonym

Jeg ville intet gøre.

Når testen er negativ,er der en meget lille sandsynlighed,for du er gravid.

Højst sandsynligt har du bare ikke haft ægløsning,der hvor du tror.

Jeg ville først henvende mig til lægen,hvis der går yderligere 2-3 uger uden menstruation.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.