Mongul pletter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.027 visninger
2 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. november 2018

Anonym trådstarter

vores datter har Mongul plet ( staves)  på ryggen 

Har i oplevet jeres børn har det?

vi er nemlig to gennemsigte hvide og enda rødhåret, og hvad jeg kan læse mig frem til er det mere udbredt hos børn med forældre der lidt mørke i huden

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2018

Tin

Profilbillede for Tin
Anonym skriver:

vores datter har Mongul plet ( staves)  på ryggen 

Har i oplevet jeres børn har det?

vi er nemlig to gennemsigte hvide og enda rødhåret, og hvad jeg kan læse mig frem til er det mere udbredt hos børn med forældre der lidt mørke i huden

Jeg er født med en forholdsvis stor mongol plet på lænden. Begge mine forældre er pære danske.  Dog kommer min tipoldemor fra Polen.

Jeg har aldrig fået en egentlig forklaring på det,ud over at det er pga noget med pigmentforandringer i den underliggende hud og at man ofte vokser fra det.

Jeg har dog stadig min plet, selv om jeg nu er 43 år. Den er ikke helt så lilla mere, men stadig ret tydelig.  Og så er det forøvrigt på ingen måde farligt.

Anmeld Citér

7. november 2018

Anonym trådstarter

Tin skriver:

Jeg er født med en forholdsvis stor mongol plet på lænden. Begge mine forældre er pære danske.  Dog kommer min tipoldemor fra Polen.

Jeg har aldrig fået en egentlig forklaring på det,ud over at det er pga noget med pigmentforandringer i den underliggende hud og at man ofte vokser fra det.

Jeg har dog stadig min plet, selv om jeg nu er 43 år. Den er ikke helt så lilla mere, men stadig ret tydelig.  Og så er det forøvrigt på ingen måde farligt.

Nåh der stod ellers den forsvandt med tiden.

jeg har aldrig hørte om det før og vores første datter har det ikke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.