Diarré, diarré og giver snart op

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

624 visninger
5 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. november 2018

Anonym trådstarter

Skriver lige anonymt på baggrund af det ikke så flaterende emne.. Men jeg er ved at gå helt ud af mit gode skind 

Jeg er gravid 7+ og har siden næsten æl haft kvalme.. Ikke nok med det, så de sidste 2 uger har jeg haft diarré HVER eneste dag. Det overskygger seriøst glæden, og øv det er ikke rart. Jeg vågner endda om natten.. Og behøver jeg fortælle min mand og mit sexliv er pist væk. Hvem vil dog have sex med så slem diarré? 

Har nogen oplevet det samme, og er der lys for enden??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2018

Anonym

Har du prøvet at tage kontakt til din læge?

Det lyder længe at have diarré i to uger, selvfølgelig afhængigt af hvor meget. Det kan jo give dehydrering m.m. Og det er måske meget godt at finde ud af, hvorfor du har det.

Anmeld Citér

6. november 2018

Anonym

Søge læge. 

Jeg havde en gang en veninde fra findland som forældet at når de havde tynd mave blande de kartoflemel med Vand og tog det som Ca. 1 dl til 1 1/2 tsk.

Anmeld Citér

7. november 2018

xStinepigen

Keg havde diarré de første 9 uger i min første graviditet, behøver jeg sige jeg sked i bukserne mange gange ... 

salt Chips og Coca cola kan gøre lidt, ellers som en anden skriver den med kartoffelmel - det hjælper hvertfald ret godt på roskildesyge!

Anmeld Citér

7. november 2018

Anonym

Og du er sikker på at det skyldes graviditet? Jeg ville helt sikkert søge læge. 

Anmeld Citér

9. november 2018

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar! En lille opdatering - det er blevet bedre, og jeg kontaktede lægen. Jeg fik besked på at få masser af væske, æblejuice, juice, mere salt og få taget lidt prøver. Det er endelig blevet lidt bedre, og det har vidst været en rigtig grim omgang mave influenza. Baby har det stadig godt, hvilket var min største bekymring når jeg ikke kunne holde noget i mig. Så nu burde det gå i den rigtige retning! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.