Jeg er blevet gravid, og det er ikke planlagt.
Min mand og jeg har en datter på lidt over 1 år. Min mand har faktisk sagt at han nok ikke ønsker flere børn, men fordi mit ønske om en mere er så højt, har vi aftalt at snakke om det om et par år igen..
Nu er der så bare sket det, at jeg er blevet gravid.. Og jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre!
Min mand er meget sikker. Det skal væk, mener han.
Jeg er meget i tvivl. Jeg har et stort ønske om et barn mere, dog ikke lige nu. Jeg vil nyde min datters første år og være der 110% for hende. Jeg ved ikke om jeg har psykisk overskud til at få et barn mere. Min datter har aldrig haft det nemt med søvn, og brugte de første 5 mdr af hendes liv på at græde og ligge med et bryst i munden det meste af døgnet. Det er jeg IKKE klar til igen, også med en tumling ved siden af der ikke kan få den opmærksomhed jeg føler hun skal have.
Omgivelserne, økonomien og netværket er i orden, så det ville ikke være en hindring.
Jeg er bare så splittet i hvad vi skal. Jeg ved ikke om jeg vil fortryde en abort.
Og tænker der jo også kan være gode ting ved at få børn tæt på hinanden.
Men hvis min mand ikke vil, har jeg ligegyldigt hvad, dybest set ikke noget valg ......
Anmeld
Citér