Tandbehandlingsoversag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

956 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. november 2018

Anonym trådstarter

Hej alle. Jeg er i økonomiske vanskeligheder og skal have laver en hel masse på mine tænder. Har afleveret et behandlings overslag til ydelsescentret i min kommune på over 10.000. Rådgiveren ringer så og siger der er sket en fejl da hun skulle scanne det ind. Hun fortæller at hun scannede den første side ind fint men nummer to side gik i stykker da der var papirsrop. Hun beklagede mange gangen og sagde hun selv ville kontakte tandlægen og høre om de kunne sende det påny via mail. Kan slet ikke overskue hvis jeg forfra skal have foretaget vurderingen. Tror i tandlægen har overslaget liggende og kan sende det til rådgiveren?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2018

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Hej alle. Jeg er i økonomiske vanskeligheder og skal have laver en hel masse på mine tænder. Har afleveret et behandlings overslag til ydelsescentret i min kommune på over 10.000. Rådgiveren ringer så og siger der er sket en fejl da hun skulle scanne det ind. Hun fortæller at hun scannede den første side ind fint men nummer to side gik i stykker da der var papirsrop. Hun beklagede mange gangen og sagde hun selv ville kontakte tandlægen og høre om de kunne sende det påny via mail. Kan slet ikke overskue hvis jeg forfra skal have foretaget vurderingen. Tror i tandlægen har overslaget liggende og kan sende det til rådgiveren?

Ja, selvfølgelig har tandlægen overslaget liggende 

Anmeld Citér

4. november 2018

Anonym trådstarter

Hck skriver:

Ja, selvfølgelig har tandlægen overslaget liggende 

Det er mere om de mon vil sende det til rådgiveren eller om jeg skal hente det og aflevere igen. Har nemlig i forvejen en del fravær. Har dog afleveret ansøgningsskema hvor man skriver under på deling af oplysninger og håber det også hjælper rådgiveren jo kan fortælle hun har den ene side 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.