Julekalender - højtlæsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.334 visninger
7 svar
5 synes godt om
4. november 2018

debattør-36269

Hej

Jeg vil rigtig gerne anskaffe mig en julekalender/bog, som der hver dag i december kan læses højt af. Min datter bliver 3 år til januar, så det skal gerne være korte, “børnevenlige” historier.

kan i anbefale en bog, jeg skal købe? ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2018

hekran

Lån 24 små bøger fra biblioteket - én historie til hver dag. Det er gratis og så er der også lidt variation. Mit bibliotek gør disse ‘julekaldere’ klar til december og deler dem op i aldersgrupper, men det er også nemt at lave selv.

Anmeld Citér

4. november 2018

Rosa-Sophia

Vi købte en pixiebogs kalender til min søn, da han var 3 år og det var sådan en succes, at han har fået den læst december efter december og først skal have ny i år, hvor han er 8,5 år.

I år bliver det Sigurd Barret "Detektiv Dunkeldirks julemysterie" der er for lidt større børn. 

Anmeld Citér

4. november 2018

Stivdie

Jeg vil også sige en pixi-julekalender. Vores store har været vildt glad for sin, og jeg regner med, at vi læser den for fjerde gang i år 

Anmeld Citér

4. november 2018

Tine B

Vi tager også hul på pixis julekalender i år, min datter er 2,5 år, så håber hun kan få noget ud af den..  

Anmeld Citér

4. november 2018

Tine B

Vi tager også hul på pixis julekalender i år, min datter er 2,5 år, så håber hun kan få noget ud af den..  

Anmeld Citér

4. november 2018

bitterfnisen

I ungernes børnehave ELSKER de Lasse Leif bøgerne, som netop retter sig til børn i den alder. De er mega sjovt og lette for børnene at grine med af. 

Sidste år udkom en julebog i serien, som jeg overveje at læse højt for mine i december  

Anmeld Citér

4. november 2018

Muffinmus

Til større børn er Hyggen god! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.