Min datter (6 mdr) har revet mig i øjet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.112 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. november 2018

Anonym trådstarter

Har du prøvet det? Lå og puttede min datter, hun svinger med armene og rammer mit øje med neglene. Hun har ramt lige på grænsen til det hvide og blå i mit øje, og så videre ned på under låget i nederste del af mit øje. 

Kan mærke det når jeg blinker med øjet, det gør ikke ondt, men det er selvfølgelig ubehageligt. Det ligner der er kommet en rift.

Andre der har prøvet noget lignende ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Altså jeg har prøvet, at min den mindste stak en finger i øjet på mig, og det er noget af det mest smertefulde jeg længe har prøvet. 

Det viste sig, at jeg havde fået en rids i hornhinden og kom i pencilinbehandling.

Med mindre det gør ondt, er det nok ik alvorligt, bare sørg for at vaske det godt. Vh Stine 

Anmeld Citér

4. november 2018

Fitmommyherning

Hvis du kan mærke ridsen, så skal du have noget salve.

lidt Ala det man bruger Til øjenbetændelse.

jeg ridsede mit øje på efterskolen og havde det konstant som sad der en linse forkert eller noget.

Anmeld Citér

5. november 2018

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Altså jeg har prøvet, at min den mindste stak en finger i øjet på mig, og det er noget af det mest smertefulde jeg længe har prøvet. 

Det viste sig, at jeg havde fået en rids i hornhinden og kom i pencilinbehandling.

Med mindre det gør ondt, er det nok ik alvorligt, bare sørg for at vaske det godt. Vh Stine 

Okay. Ja det så gjorde så forfærdeligt ondt. Jeg kunne mærke noget derinde,  men synes ikke at jeg kan mærke noget mere, så har ikke ringet til læge eller andet..

Anmeld Citér

5. november 2018

Anonym trådstarter

Fitmommyherning skriver:

Hvis du kan mærke ridsen, så skal du have noget salve.

lidt Ala det man bruger Til øjenbetændelse.

jeg ridsede mit øje på efterskolen og havde det konstant som sad der en linse forkert eller noget.

Okay. Jeg kunne mærke noget men nu synes jeg ikke rigtig at jeg kan mærke det mere. Jeg lod øjet helt være og slet ikke rørte det. Nu kan jeg ikke mærke det på samme måde mere

Anmeld Citér

5. november 2018

anonym12

Vær obs på om det gør ondt, da det kan kræve behandling. 

Vores dreng har to gange revet min mand i øjet og han har fået øjndråber og klapfor øjet hver gang. Klappen var kun den første dag. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.