Nupo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

812 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. november 2018

Anonym trådstarter

Hej, er der nogen af jer herinde som har prøvet Nupo Kuren? Har lige købt en kasse hjem fra Luxplus!

Hvor meget tabte i jer?

var det det eneste i spiste? 

(Min er den med Chokolade)

ønsker ikke kommentarer fra nogen som vil belære mig om en sundere måde at tabe mig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg plejer at bruge det som kickstart. Kan dog ikke leve hele døgnet kun på dem, så bliver jeg for træt af det så jeg plejer at erstatte fx morgenmad, frokost  og eftermiddagsmad med Nupo, og så tæller jeg kalorier til min aftensmad. Så kan jeg også spise sammen med ungerne

Anmeld Citér

4. november 2018

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg har prøvet.

Jeg var dog sulten ofte..

men jeg bruger ofte en nupobar, hvis jeg ikke kan nå at spise  

er det shake, du har bestilt?

Anmeld Citér

4. november 2018

Anonym

Jeg bruger fatburners. Så ryger der 5-8 kg på et par uger hvor kroppen sveder det væk. 

Ikke pisse sundt. Men effektivt 

også supplerer med nupobar når jeg er sulten 

Anmeld Citér

4. november 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jeg bruger fatburners. Så ryger der 5-8 kg på et par uger hvor kroppen sveder det væk. 

Ikke pisse sundt. Men effektivt 

også supplerer med nupobar når jeg er sulten 

Hvad er fatburners ? 

Anmeld Citér

4. november 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hvad er fatburners ? 

Fatburners er piller og gør som navnet beskriver. 

Man tager en også får man der varmt og efter et par dage begynder man så at svede helt vildt med feber og det er så der fedtet forbrænder. 

Man får samtidig en masse energi der gør at man forbrænder mere fordi man bevæger sig mere og det nedsætter appetitten. Derfor kan nupo være nok i den korte periode. 

Men det er bestemt ikke en sund måde at gøre der på. Men igen. Meget effektiv og man skal altså være påpasselig med det  

jeg tager det kun fordi min kæreste er bodybuilder og skal tabe sig meget i perioder for at kunne opbygge større muskler. Så han har styr på det 

Anmeld Citér

4. november 2018

Anonym trådstarter

Tullemoar skriver:

Jeg har prøvet.

Jeg var dog sulten ofte..

men jeg bruger ofte en nupobar, hvis jeg ikke kan nå at spise  

er det shake, du har bestilt?

Jeps det er 10 breve pulver, jeg tænkte nu prøver jeg det var sat ned fra 150 til 89 mener jeg! Alle smagende var sat ned

Anmeld Citér

4. november 2018

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Jeps det er 10 breve pulver, jeg tænkte nu prøver jeg det var sat ned fra 150 til 89 mener jeg! Alle smagende var sat ned

Ah okay. Jeg kombinerede det. Jeg synes nemlig, at det mætter bedre. Men det er vist også forskelligt.

men jeg nåede heller ikke gøre det i lang tid, for er ikke helt fan af man er sulten hele tiden. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.