Min hund hoppede på maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.158 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. november 2018

Anonym trådstarter

Hej piger. 

Her for lidt siden da jeg lå i sengen blev min hund lidt og glad, hoppede og hans ene pote ramte min mave!  Jeg har ikke ondt eller noget men er alligevel bange for der kan være sket noget? Han er en hund på ca 14 kg. 

Jeg er 19+1

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2018

Mortilmajbørn

Hvis du ikke har ondt, så ville jeg ikke være bekymret. Under anden graviditet tumlede og bar jeg rundt på storebror dagligt helt frem til termin. Han vejede 15 kg. 

Anmeld Citér

2. november 2018

NosaNosa

Jeg er 24+3 og min datter kravler hen over min mave om morgenen i sengen og hun tror også at hun må sidde oven på og hoppe på den, for det må hun på fars. Hun vejer vel 11-12 kg.

Hvis der er noget galt, tror jeg kroppen nok skal fortælle det - og jeg tror ikke man er i tvivl. Fostervand fungerer jo netop stødabsorberende.

Når jeg skifter min datters ble sparker hun tit i maven fordi hun bliver hidsig - og det udløser bare en regn af plukveer.. Jeg tænker ikke så meget over den slags  

Anmeld Citér

2. november 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hej piger. 

Her for lidt siden da jeg lå i sengen blev min hund lidt og glad, hoppede og hans ene pote ramte min mave!  Jeg har ikke ondt eller noget men er alligevel bange for der kan være sket noget? Han er en hund på ca 14 kg. 

Jeg er 19+1

Der er ikke sket noget, der skal meget mere til.

Prøv at slappe af, der kommer masser af bekymringer senere.

Anmeld Citér

2. november 2018

Anonym trådstarter

Tak for jereS svar. 

Det beroliger en smugle. mega ærgerligt jeg lige skulle opleve det har ellers passet meget på! 

Jeg håber alt er okay med bebs 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.