Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lisette W skriver: Viggo er rigtig sødt Andre bud kunne være: Otto, Magne eller Anton
Viggo er rigtig sødt Andre bud kunne være: Otto, Magne eller Anton
Det er nogle rigtig gode bud
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
NosaNosa skriver: Her hjemme er vi på var bund.. vi venter lillebror til februar. Til TS vil jeg bare sige at jeg synes bare at Villads og Villy minder meget om hinanden. Jeg tænker næsten at man kan argumentere for at Villy er en udledning af Villads. Men virkelig dejlige navne og hvor ville jeg ønske min mand havde været med på Ella da vi fik vores datter!
Her hjemme er vi på var bund.. vi venter lillebror til februar.
Til TS vil jeg bare sige at jeg synes bare at Villads og Villy minder meget om hinanden. Jeg tænker næsten at man kan argumentere for at Villy er en udledning af Villads. Men virkelig dejlige navne og hvor ville jeg ønske min mand havde været med på Ella da vi fik vores datter!
Det har du ret i - jeg har faktisk ikke tænkt på det på den måde. Hvad kom jeres datter til at hedde?
Christabelle skriver: Jeg venter også en lillebror, han skal hedde Isaak. Andre navne på listen var Johannes, Jeppe, Lau, Theo, Noam, Bastian, Tage, Emanuel, Harry
Jeg venter også en lillebror, han skal hedde Isaak.
Andre navne på listen var Johannes, Jeppe, Lau, Theo, Noam, Bastian, Tage, Emanuel, Harry
Det er også et fint navn
esioul skriver: Min første tanke var Birk.
Min første tanke var Birk.
Det er et fint navn
Mulllesmor skriver: arthur
arthur
Det er jeg også helt vild med, men kæresten er ikke
Jeg tænker August
Ellers passer Anton, Alfred og Oscar også rigtig godt til.
Pelle... så er der dobbelt l i alle tre navne, det kunne også være julius eller leander
Tillader mig at oppe tråden
Der er fire uger til termin og overvejer stadig navn til lillebror.
Mine favoritter er Viggo & Otto. Vi har som sagt en Villads og en Ella.
God weekend
Mamalou skriver: Hejsa Vi venter en lillebror til marts. Vi har i forvejen Villads & Ella. Vi er begge vilde med Viggo og Albert. Villy har også været oppe at vende. Andre bud?
Hejsa
Vi venter en lillebror til marts. Vi har i forvejen Villads & Ella. Vi er begge vilde med Viggo og Albert. Villy har også været oppe at vende.
Andre bud?
Alfred måske eller Asger
Villum ,Victor ,william ,Milas, Vilfred,Linus,Liam ,Vitus,eller Milan
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128