Hvad er det her fra mine brystvorter? (Billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.367 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. november 2018

Anonym trådstarter

Hvad er det her, som jeg får i mine brystvorter? De er helt hårde, og når jeg så har været i bad, så kan jeg tage dem ud med en pincet.. 

Jeg har altid haft det, men efter graviditeten (39+6 i dag), er der kommet meget mere af det, så nu skal jeg fjerne det flere gange om ugen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2018

Anonym

Formentlig talg / fedt. Det er til naturligt at smøre brystvorterne med så de ikke revner, og derfor danner du mere nu hvor  kroppen forbereder amning. Du må endelig ikke fjerne det. 

Anmeld Citér

1. november 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Formentlig talg / fedt. Det er til naturligt at smøre brystvorterne med så de ikke revner, og derfor danner du mere nu hvor  kroppen forbereder amning. Du må endelig ikke fjerne det. 

Jamen det er jo helt hårdt, så hvordan kan det smøre brystvorterne? Det tørrer jo helt ind

Anmeld Citér

1. november 2018

Lea2787

Profilbillede for Lea2787

Kunne det ikke være råmælk? Det havde jeg i hvert fald. Og ja, det bliver sådan indtørret..

Anmeld Citér

1. november 2018

Anonym trådstarter

Lea2787 skriver:

Kunne det ikke være råmælk? Det havde jeg i hvert fald. Og ja, det bliver sådan indtørret..

Det har jeg nemlig også tænkt, men undrer mig bare, at jeg altid har haft det.. Altså i mange år.. 

Skrev også til eksperten herinde, og hun mener, at det er talg, der smører brystvorten

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.