Er jeg bare Skruk, eller kan det være lykkeds??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

538 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. oktober 2018

Nurse1994

Hej

Min mand og jeg har forsøgt at blive gravide det sidste halve år, dog uden held

Har altid haft en lang cyklus på 35 dage, og det er altid regelmæssig og jeg får altid de samme symptomer gennem hele min cyklus.

f.eks. får jeg 2-3 dage inden min mens voldsomt ømme bryster, øget udflåd som er lidt tykkere og nogle gange lidt pletblødning..

Men føler denne gang at jeg ikke har det som jeg plejer.. Jeg forventer at få min mens om 2 dage, og har ingen ømmer bryster, og har øget vandigt udflåd som minder lidt om udflåd v. ægløsningen.

Har haft lidt mens. smerter, men det vare kun små 10 min af gangen.

Samt døjer jeg med lejlighedsvis kvalme som pludselig kommer, men kun vare i få minutter, og døjer med meget luft i maven..

Har en eller anden følelse af at jeg er gravid, men tør ikke stole for meget på min egen mavefølelse, da jeg har haft den før, hvor den var forkert..

Er jeg bare total skruk i hovedet, eller kan jeg være gravid og allerede mærke noget, selvom jeg kun ville være 3+3 nu?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2018

Anonym

Nurse1994 skriver:

Hej

Min mand og jeg har forsøgt at blive gravide det sidste halve år, dog uden held

Har altid haft en lang cyklus på 35 dage, og det er altid regelmæssig og jeg får altid de samme symptomer gennem hele min cyklus.

f.eks. får jeg 2-3 dage inden min mens voldsomt ømme bryster, øget udflåd som er lidt tykkere og nogle gange lidt pletblødning..

Men føler denne gang at jeg ikke har det som jeg plejer.. Jeg forventer at få min mens om 2 dage, og har ingen ømmer bryster, og har øget vandigt udflåd som minder lidt om udflåd v. ægløsningen.

Har haft lidt mens. smerter, men det vare kun små 10 min af gangen.

Samt døjer jeg med lejlighedsvis kvalme som pludselig kommer, men kun vare i få minutter, og døjer med meget luft i maven..

Har en eller anden følelse af at jeg er gravid, men tør ikke stole for meget på min egen mavefølelse, da jeg har haft den før, hvor den var forkert..

Er jeg bare total skruk i hovedet, eller kan jeg være gravid og allerede mærke noget, selvom jeg kun ville være 3+3 nu?

Tag en test, når tid er, vi kan godt gætte, men det kan du da ikke bruge til noget?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.