Hjælp med Lightinthebox.com

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. oktober 2018

Baremigzzzz

Skal købe julegaver på lightinthebox men kommer i tvivl... Er det som på WISH man ikke skal købe for over et beløb før man kan risikerer der er told afgift på?? Hvad er det beløb evt?? Er I tvivl om hvor det bliver sendt fra når man bestiller på lightinthebox da leveringstiden er meget kortere end på WISH

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2018

Rockertand

Baremigzzzz skriver:

Skal købe julegaver på lightinthebox men kommer i tvivl... Er det som på WISH man ikke skal købe for over et beløb før man kan risikerer der er told afgift på?? Hvad er det beløb evt?? Er I tvivl om hvor det bliver sendt fra når man bestiller på lightinthebox da leveringstiden er meget kortere end på WISH

Kortere? Den hurtigste levering vi har prøvet er 10 uger, via Wish er det ca 6-8 uger for os - men jeg ved godt, at det også afhænger af PostNords velvillighed til at levere rettidigt.

Anmeld Citér

30. oktober 2018

Baremigzzzz

Rockertand skriver:

Kortere? Den hurtigste levering vi har prøvet er 10 uger, via Wish er det ca 6-8 uger for os - men jeg ved godt, at det også afhænger af PostNords velvillighed til at levere rettidigt.

Den vare jeg lige har kigge spå står der at til danmark er leveringstiden 3-6 hverdage...??

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.