Så kom dommen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.332 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. oktober 2018

biniek

Hej 

Så Fik vi svar på min kærestes sædkvalitet, det var ikke så godt, han har kun halvdelen af de sædceller de fleste har og hun 1/3 i forhold til en "normal" mands sæd er gode.

Vi har fået tilbudet om at blive videre sendt til fertiliteta behandling.

Så er det vi kommer i tvivl har i erfaring med hvor slemt det er?

Ved i hvordan de ville starte sådan et forløb?

Vi er ikke helt sikker på hvad vi vil, vi er i tvivl om hvad der kommer til at ske og efter som det bliver vorpes første vil vi helst have det sker naturligt.

Kan i hjælpe med nogle svar ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2018

Anonym

biniek skriver:

Hej 

Så Fik vi svar på min kærestes sædkvalitet, det var ikke så godt, han har kun halvdelen af de sædceller de fleste har og hun 1/3 i forhold til en "normal" mands sæd er gode.

Vi har fået tilbudet om at blive videre sendt til fertiliteta behandling.

Så er det vi kommer i tvivl har i erfaring med hvor slemt det er?

Ved i hvordan de ville starte sådan et forløb?

Vi er ikke helt sikker på hvad vi vil, vi er i tvivl om hvad der kommer til at ske og efter som det bliver vorpes første vil vi helst have det sker naturligt.

Kan i hjælpe med nogle svar ?

Min mands sædkvalitet var også virkelig dårlig. 

Han havde 80.000 efter oprensning så i nærheden af umuligt at blive gravid på naturlig vis. 

De ville ikke tilbyde os andet en ICSI-forsøg da det ville være det der ville give de bedste chancer for os. 

Vi købte et forsøg til at starte med. Jeg kom i hormonbehandling, fik taget æg ud, æggene blev befrugtet med min mands sæd og lagt op i mig igen. 

Jeg har helt “normal,” og har børn fra tidligere som er lavet lynhurtigt. 

Første forsøg lykkedes ikke. Vi havde en blastocyst(æg der har delt sig flere gange) på frys som vi ville prøve efterfølgende. Lægen sagde vi skulle holde en måneds pause, før vi igen skulle opstarte hormonbehandling. Men der nåede jeg, mod alles forventning, at blive gravid i pausen.  

Jeg synes ikke hormonbehandlingen var så slem som jeg hade frygtet. Tror jeg havde lidt svedeture, men ellers ikke påvirket. Det var lidt smertefuldt at få taget æg ud, men det var hurtigt overstået og resten var smertefrit

Anmeld Citér

30. oktober 2018

biniek

Anonym skriver:

Min mands sædkvalitet var også virkelig dårlig. 

Han havde 80.000 efter oprensning så i nærheden af umuligt at blive gravid på naturlig vis. 

De ville ikke tilbyde os andet en ICSI-forsøg da det ville være det der ville give de bedste chancer for os. 

Vi købte et forsøg til at starte med. Jeg kom i hormonbehandling, fik taget æg ud, æggene blev befrugtet med min mands sæd og lagt op i mig igen. 

Jeg har helt “normal,” og har børn fra tidligere som er lavet lynhurtigt. 

Første forsøg lykkedes ikke. Vi havde en blastocyst(æg der har delt sig flere gange) på frys som vi ville prøve efterfølgende. Lægen sagde vi skulle holde en måneds pause, før vi igen skulle opstarte hormonbehandling. Men der nåede jeg, mod alles forventning, at blive gravid i pausen.  

Jeg synes ikke hormonbehandlingen var så slem som jeg hade frygtet. Tror jeg havde lidt svedeture, men ellers ikke påvirket. Det var lidt smertefuldt at få taget æg ud, men det var hurtigt overstået og resten var smertefrit

Ok tak for info 

Hvor lang tid gik der fra i kontaktede dem til behandlingen startede?

Anmeld Citér

30. oktober 2018

Anonym

biniek skriver:

Ok tak for info 

Hvor lang tid gik der fra i kontaktede dem til behandlingen startede?

Det var en privatklinik så det gik hurtigt. Vi kontaktede lige før jul, kom til første sædprøver i starten af januar og til første undersøgelse og forsamtale i slutningen af januar og så opstartede vi ved næste menstruation 

Anmeld Citér

30. oktober 2018

biniek

Anonym skriver:

Det var en privatklinik så det gik hurtigt. Vi kontaktede lige før jul, kom til første sædprøver i starten af januar og til første undersøgelse og forsamtale i slutningen af januar og så opstartede vi ved næste menstruation 

Ok 

Tak for svar 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.