Anonym skriver:
Godaften de damer
Et spørgsmål - jeg er ved at blive undersøgt for blærebetændelse, men første prøve viste intet, så afventer nu dyrkning af prøven, så er ved at blive undersøgt.
Men kan baby godt ligge så langt nede, at det gør ondt nedad? Jeg har konstante smerter, men de bliver værre når jeg tisser, hvorfor jeg i første omgang troede det var blærebetændelse, men nu bliver jeg i tvivl. Jeg tænker bare, det vel er meget tidligt hvis baby allerede ligger så langt nede og giver gener, er det ikke? Det er ikke jag, men en konstant smerte som bliver værre når jeg tisser 
Med mit 3. Barn, lå hovedet så dybt i uge 33+2, at jeg med 2 fingre kunne skubbe til hovedet. Ved tjek på fg (pga. Andre symptomer på begyndende tidlig fødsel) var de og så bekymret for, at hovedet lå så dybt og pressede på.
Jeg døjede med mange (op til 50+) kraftige plukveer, som krævede, at jeg stoppede op og pustede igennem dem. Det betød også, at jeg havde konstante smerter forneden, et stort tryk, og nerver, der blev klemt. Ofte var vandladning svært, pga presset indefra.
Godt du får tjekket urinen, men det kan også være symptomer på en baby, der fylder 
Anmeld
Citér