Bavian Rock i parken (billedespam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

941 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. oktober 2009

Susan1978

I får da lige dagens billeder, godt nok taget med mobilen, da jeg ik gad slæbe det store kamera med.

vi har haft en super dag.

først sad vi lidt uheldig - dog godt nok tribunen midt for scenen men lige bag ved alle rullestolsbrugerne og da de blev fler og fler flyttede vi simpelthen ned til Tina* og Filuca.

Jeg er overbevist om at Ea har haft en fantastisk dag med Moar og højdepunket var Aqua og barbiegirl, hvor vi var rykket ned på gulvet ca 15 meter fra scenen. Så man en nostaltisk moar med sit 5 årige barn hoppe rundt på armen og skråle til aqua. Nostaltisk, fordi jeg selv startede min koncert karieere med Aqua koncert, da de lige var udkommet med Barbiegirl.

Tina* og Filuca, det var skønt at se jer igen!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Wauw det ser ud til en feeeeeeeeeeeed dag

Anmeld

17. oktober 2009

Susan1978

ja helt vildt..

i øvrigt er jeg ret vild med Aqua Lenes nye hår, hvis mit var langt nok i den ene side, så fik jeg sådan noget..  Trænger så meget til at blive klippet!

Anmeld

17. oktober 2009

Moderator

Susan1978 skriver:

ja helt vildt..

i øvrigt er jeg ret vild med Aqua Lenes nye hår, hvis mit var langt nok i den ene side, så fik jeg sådan noget..  Trænger så meget til at blive klippet!

Du overskygger jo totalt lene i skønhed Så sådan en klipning der, ville da lige passe til dig

- tjek lige min blog fra idag og se, hvad vi har lavet

Anmeld

17. oktober 2009

Susan1978

Zafir skriver:

Du overskygger jo totalt lene i skønhed Så sådan en klipning der, ville da lige passe til dig

- tjek lige min blog fra idag og se, hvad vi har lavet

orh det ser skægt ud Zif..  og for fedt at få ryddet haven..

Anmeld

17. oktober 2009

Moderator

Susan1978 skriver:

orh det ser skægt ud Zif..  og for fedt at få ryddet haven..

Det var også mega skægt

Vi ville også gerne have været til bavian rock, men vi havde denneher aftale og for hulens vi har været effektive  

Skal flise noget mere i morgen

Hvem var det, der var med jer?

Anmeld

18. oktober 2009

Tina2

FEDE billeder!!!!! Skal nok lige smide nogle ind når jeg har tømt kameraet!!!!!

Det var vildt fedt at se jer igen og Filuca var rigtig glad for at se Ea igen:-) (ses bestemt også på billederne)

Det var helt kanon, vi var rimelig tæt på scenen da Mohammed var på, som jo var ham Filuca glædede sig allermest til at se/høre!!! Og det smitter nu af på moren når barnet er stor fan, for jeg skrååålede med på hans sange

Synes det hele var rigtig godt, TÅLER bare ikke Mike Tramp!!!!! Men ellers kun godt at sige, lige bortset fra de ulidelig lange køer ved alting!!!

Vi missede jo desværre Barbiegirl, da vi skulle gå kl. 17 for at nå toget kl. 18.....

Så en lang dag.... Op kl. 5, hentet kl. 6.15, med tog kl. 7, i Kbh 11.30, Bavianrock, med tog hjem kl. 18, hjemme i Aalborg kl. 23..... Og ville Filusen sove i toget? Neeeej da!!!! Så da vi nåede Aalborg var hun simpelthen så overtræt og savnede sine katte (gør hun altid når hun er overtræt og så græder hun helt vildt) og da pigerne var sat i bilen nåede vi nok 5 meter, så sov hun;-) Så hun sover sødt nu i sin Bavian-trøje:-)

Tak for en god dag Susan! Det var så skønt at se jer!

Anmeld

18. oktober 2009

tumle81

Wauw hvor ser det bare fedt ud!!

Gid vi kunne have været med, ville rigtig gerne med Victoria, men det havde mit bækken aldrig holdt til

Knus Kathrina

Anmeld

18. oktober 2009

Moderator

Tina2 skriver:

FEDE billeder!!!!! Skal nok lige smide nogle ind når jeg har tømt kameraet!!!!!

Det var vildt fedt at se jer igen og Filuca var rigtig glad for at se Ea igen:-) (ses bestemt også på billederne)

Det var helt kanon, vi var rimelig tæt på scenen da Mohammed var på, som jo var ham Filuca glædede sig allermest til at se/høre!!! Og det smitter nu af på moren når barnet er stor fan, for jeg skrååålede med på hans sange

Synes det hele var rigtig godt, TÅLER bare ikke Mike Tramp!!!!! Men ellers kun godt at sige, lige bortset fra de ulidelig lange køer ved alting!!!

Vi missede jo desværre Barbiegirl, da vi skulle gå kl. 17 for at nå toget kl. 18.....

Så en lang dag.... Op kl. 5, hentet kl. 6.15, med tog kl. 7, i Kbh 11.30, Bavianrock, med tog hjem kl. 18, hjemme i Aalborg kl. 23..... Og ville Filusen sove i toget? Neeeej da!!!! Så da vi nåede Aalborg var hun simpelthen så overtræt og savnede sine katte (gør hun altid når hun er overtræt og så græder hun helt vildt) og da pigerne var sat i bilen nåede vi nok 5 meter, så sov hun;-) Så hun sover sødt nu i sin Bavian-trøje:-)

Tak for en god dag Susan! Det var så skønt at se jer!

AHA!! Syns nok det lignede filusen, men jeg tænkte: De er jo helt i jylland, så det kan det ikke være. Må være en der ligner

Fedt at I var med. Ærgeligt for os, at det var denne weekend, ville ellers gerne

Anmeld

18. oktober 2009

Tina2

Zafir skriver:

AHA!! Syns nok det lignede filusen, men jeg tænkte: De er jo helt i jylland, så det kan det ikke være. Må være en der ligner

Fedt at I var med. Ærgeligt for os, at det var denne weekend, ville ellers gerne

Det står jo også i Susans startindlæg:-)

Det er dælme også en lang dag for os nordjyder! Men det var en kanon god tur, ingen tvivl om det:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.