Ungmor2017 skriver:
Hej smukke mødre
Min søn Lui på 14 mdr, vil ikke sove middagslur hverken i dagplejen eller hjem. Men han virkelig heller ikke træt træt. Men det gøre han selvfølgelig, når det er ved at være aftensmad tid og børste tænder tid, så kan han godt blive hysterisk og træt. Men jeg synes bare det for tidligt, at han skal undvære sin middagslur, nu hvor han kunne er 14 mdr gammel. Men andre det, har erfaring med det. Synes virkelig det er svært om jeg skal give ham lov til at drop middagslur. Men selvfølgelig p.t prøver jeg og dagpleje at putte han hver dag. Men den går ikke, men tilglæd sove han også godt fra kl. 19 til 5:15
men ved ikke hvad skal stille op.
Som andre skriver er ti timer alt for lidt for ham.
vi havde et lignende problem omkring samme alder. Hun sov nogle nætter kun 8 timer og 1-2 timer om dagen. Så vi lå ofte kun på 9-11 timers søvn i døgnet.
Vi kæmpede os igennem det og til sidst gik det over. Det kan jo være noget udviklingsmæssigt der driller ham.
hvis jeg var dig ville jeg kæmpe videre med middagsluren. Hvordan er han når i ligger ham ud? Skriger han eller ligger han og snakker?
Anmeld
Citér