Sommerferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.626 visninger
10 svar
1 synes godt om
28. oktober 2018

anjo01

min søn og heg var på ferie i alanya i efterårsferien, og det var en succes. Han er 2 år, og Det var hans første udlandsrejse. Vi var afsted med min mor. Jeg har nu fået blod på tanden og vil meget gerne afsted på sommerferie til juli. Til den tid vil han være 3 år. Jeg vil helst flyve fra Billund, men kan godt overtales il fx Hamborg. Jeg synes bare det er lidt svært at overskue, hvor jeg skal lede efter rejser som ikke koster en bondegård. 

Hertil kommer spørgsmålene:

Jeg har overvejet Tyrkiet. Der var 32-37 grader da vi var dernede, og det føltes som 25 grader, pga luftfugtigheden. Er der nogen af jer der har været i Tyrkiet i juli, og som kan anbefale det? 

Det skal være et børnevenligt hotel med børnepool og meget gerne all inclusive. - har I nogen anbefalinger? Det Skal helst være inde i centrum af alanya. 

Ideelt vil jeg gerne afsted 12-14 dage. Min maks pris ligger på omkring 12-15.000. 

Jrg er også åben for andre destinationer, men tænker at det så er en hel anden pris vi snakker om? - jeg vil ikke til Egypten! 

Køber I pakkerejser, eller sammensætter I det selv? - og hvor finder I fly/hotel henne?

er det for tidligt at kigge på sommerferiedestinationer?

tak fordi I tog jer tid til at læse med 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2018

Babilooo

Juli er varmt i Tyrkiet. Da jeg var der i start juli var der 42 grader og min sminke smeltede af min hud. 

Når du har et barn der er så lille ville jeg klart vælge uden for skolernes sommerferie. Fx er der 10.000 kr forskel på en ferie (to voksne, to børn) i efterårsferien og ugen før. 

Hvis du vil have mest for pengene så bestil k juni eller august .. men august er også møgvarmt

vi gar også været i Bulgarien - billigere typisk.

Anmeld Citér

28. oktober 2018

Babilooo

Prøv tui

Anmeld Citér

28. oktober 2018

Babilooo

Sharm i Egypten er ingen problem overhoved og forholdsvist billigt

Anmeld Citér

28. oktober 2018

Mom

Profilbillede for Mom

Vi var i Tyrkiet i den første uge juli, i Sarigerme. Fløj med TUI. Det er et fantastisk resort, meget børne venligt, men det var meget varmt, omkring 40 grader om dagen og 30 om natten.

Anmeld Citér

28. oktober 2018

anjo01

Tjullehej skriver:

Juli er varmt i Tyrkiet. Da jeg var der i start juli var der 42 grader og min sminke smeltede af min hud. 

Når du har et barn der er så lille ville jeg klart vælge uden for skolernes sommerferie. Fx er der 10.000 kr forskel på en ferie (to voksne, to børn) i efterårsferien og ugen før. 

Hvis du vil have mest for pengene så bestil k juni eller august .. men august er også møgvarmt

vi gar også været i Bulgarien - billigere typisk.

Jeg er lærer, så jeg kan ikke rigtig rejse på andre tidspunkter end i skolernes ferier 

hvordan er Bulgarien med børn?

Anmeld Citér

28. oktober 2018

anjo01

Tjullehej skriver:

Sharm i Egypten er ingen problem overhoved og forholdsvist billigt

Årh. Jeg er virkelig ikke vild med Egypten. Det handler i bund og grund om min frygt for sikkerheden og mangel på samme. Ville slet ikke nyde tanken om en ferie i Egypten :/ 

men tak. Jeg prøver tui.

Anmeld Citér

28. oktober 2018

anjo01

Mom skriver:

Vi var i Tyrkiet i den første uge juli, i Sarigerme. Fløj med TUI. Det er et fantastisk resort, meget børne venligt, men det var meget varmt, omkring 40 grader om dagen og 30 om natten.

Tak. Vil prøve at se på sarigerme. 

Hvordan var varmen for dine børn? Og hvor gamle var de?

Anmeld Citér

28. oktober 2018

Mom

Profilbillede for Mom
anjo01 skriver:

Tak. Vil prøve at se på sarigerme. 

Hvordan var varmen for dine børn? Og hvor gamle var de?

Mine er 10 og 13 år. Ham på 13 led under det, imens hende på 10 syntes det var skønt. Jeg syntes det var bedst de dage hvor vi var "nede" på 35 grader om dagen. 

Anmeld Citér

28. oktober 2018

Bellabum

Min mand, jeg og vores datter på 3 år var i Alanya i første uge af juli her i sommer. Vores datter elskede det, men blev mere træt pga. varmen. Så selvom hun hun nogle gang som middagslur hjemme så gjorde hun det hver dag dernede. Hvilket egentlig var rart når vi var på hotellet, men besværligt når vi var ude og se ting . Hun blev pænt tung og meget svedig når man skulle bære en sovende pige rundt

Vi bestilte som en afbudsrejse, så ca. 14 dage før afgang og betalte omkring 7500 kr. for os alle tre ink. morgenmad (kunne også have bestilt all inklusive, men så ville vi aldrig komme ud og se noget) og med alt forbrug endte vi omkring 12.500 kr. Vi gik ud og spiste lidt dyrere end på hotellet som standard, da det simpelt ikke var super spændende på hotellet. Derudover brugte vi også 1500 på en fotograf, men synes det var ret billigt for os alle tre med alt forbrug og shopping. 

Vi rejste med Spies til noget som hedder Green Garden, som ligger et par kilometer længere henne af stranden end selve Alanya by. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.