min søn og heg var på ferie i alanya i efterårsferien, og det var en succes. Han er 2 år, og Det var hans første udlandsrejse. Vi var afsted med min mor. Jeg har nu fået blod på tanden og vil meget gerne afsted på sommerferie til juli. Til den tid vil han være 3 år. Jeg vil helst flyve fra Billund, men kan godt overtales il fx Hamborg. Jeg synes bare det er lidt svært at overskue, hvor jeg skal lede efter rejser som ikke koster en bondegård.
Hertil kommer spørgsmålene:
Jeg har overvejet Tyrkiet. Der var 32-37 grader da vi var dernede, og det føltes som 25 grader, pga luftfugtigheden. Er der nogen af jer der har været i Tyrkiet i juli, og som kan anbefale det?
Det skal være et børnevenligt hotel med børnepool og meget gerne all inclusive. - har I nogen anbefalinger? Det Skal helst være inde i centrum af alanya.
Ideelt vil jeg gerne afsted 12-14 dage. Min maks pris ligger på omkring 12-15.000.
Jrg er også åben for andre destinationer, men tænker at det så er en hel anden pris vi snakker om? - jeg vil ikke til Egypten!
Køber I pakkerejser, eller sammensætter I det selv? - og hvor finder I fly/hotel henne?
er det for tidligt at kigge på sommerferiedestinationer?
tak fordi I tog jer tid til at læse med 
Anmeld
Citér