Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min mand og jeg overvejer at droppe tvpakken og kun køre streaming tjenester.
Vi vil gerne have: Tv2play, viaplay, netflix og naturligvis dr
Så nævner min mand dog landskampe. Kan vi se landskampe på nogle af de streamingtjenester
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er vidst Eurosport i skal have fat i for at være helt dækket ind på sports fronten. Min mand kan i hvert fald ikke undvære den :-)
koeapabshicar skriver: Det er vidst Eurosport i skal have fat i for at være helt dækket ind på sports fronten. Min mand kan i hvert fald ikke undvære den :-)
Har de også formel 1
Sprit25 skriver: Har de også formel 1
Det ved jeg ikke lige men de har i hvert fald Formel 1 på viaplay :-)
Vi har også opsagt vores tv pakke for nylig. Vi har udvidet vores Viaplay, med Viaplay sport, deri kan man se F1 som også er vigtigt for os men jeg ved ikke med landskampene, men det må i kunne læse jer til på deres hjemmeside
Mom skriver: Vi har også opsagt vores tv pakke for nylig. Vi har udvidet vores Viaplay, med Viaplay sport, deri kan man se F1 som også er vigtigt for os men jeg ved ikke med landskampene, men det må i kunne læse jer til på deres hjemmeside
Manden vurdere formel 1 vigtigere end landskamp. Jeg er kun enig! Specielt nu hvor kimi vinder landskampe tager han bare hen til en kammerat og ser siger han. Win win!
På Viaplay ( hvis man køber den store pakke) kan man få adgang til alt sport.
Oddi skriver: På Viaplay ( hvis man køber den store pakke) kan man få adgang til alt sport.
Også landskampe
Sprit25 skriver: Manden vurdere formel 1 vigtigere end landskamp. Jeg er kun enig! Specielt nu hvor kimi vinder landskampe tager han bare hen til en kammerat og ser siger han. Win win!
F1 er så fedt! Vi er også store fans at det, selvom vi dog holder med nogle forskellige
Mom skriver: F1 er så fedt! Vi er også store fans at det, selvom vi dog holder med nogle forskellige
Vi er næsten enige herhjemme. Han er vettel, jeg er kimi
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128