Uge 31, min slimprop er gået.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

821 visninger
6 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. oktober 2018

Anonym trådstarter

Som overskriften siger så gik min slimprop idag. 

Jeg godt klar over den kan gå flere uger før og den kan gå over flere gange da den kan gendannes men er der noget jeg skal være særlig opmærksom på?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2018

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Sex skal vist være med kondom, og du må ikke gå i svømmehal eller badekar.. Mere ved jeg ikke lige 

Anmeld Citér

26. oktober 2018

Anonym trådstarter

Super tak 

Anmeld Citér

26. oktober 2018

Tine B

Min jordemoder sagde i onsdags at de ikke tager slimproppen for noget mere, så der er ingen restriktioner på noget.  

Anmeld Citér

26. oktober 2018

Unicorn1

Tine B skriver:

Min jordemoder sagde i onsdags at de ikke tager slimproppen for noget mere, så der er ingen restriktioner på noget.  

Arh det passer ikke helt.. Slimproppen beskytter jo mod, at der ikke kommer bakterier op til baby, så jo man skal netop tage hensyn.. Det har samtlige jordemødre også sagt til os

Anmeld Citér

27. oktober 2018

Tine B

Unicorn1 skriver:

Arh det passer ikke helt.. Slimproppen beskytter jo mod, at der ikke kommer bakterier op til baby, så jo man skal netop tage hensyn.. Det har samtlige jordemødre også sagt til os

Jeg tænker, at jeg vælger at lytte til hvad min jordemoder sagde til mig, for mindre end en  uge siden, da jeg fortalte at min slimprop er gået, frem for hvad baby.dk siger.. 

Anmeld Citér

27. oktober 2018

Unicorn1

Tine B skriver:

Jeg tænker, at jeg vælger at lytte til hvad min jordemoder sagde til mig, for mindre end en  uge siden, da jeg fortalte at min slimprop er gået, frem for hvad baby.dk siger.. 

Det er også helt ok.. Jeg ville bare lige fortælle, hvad samtlige jordemødre har sagt til mig de sidste mange måneder, så TS ikke bare går i svømmehallen fx og så får en masse bakterier op til baby

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.