Spiser alt for meget sukker...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.490 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. oktober 2009

baby2010

Jeg kan mærke, at jeg er begyndt at blive rigtig sulten her i 2. halvdel af graviditeten - især er trangen til usunde ting og søde sager blevet markant større.

Så jeg ville lige høre om jeg er den eneste som har det sådan? Hvad har I gjort for at "undgå" denne vane? Tips og tricks modtages gerne!

Kh Julie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2009

Tulle28

Velkommen i klubben!! Jeg spiser generelt rigtig sundt og har ikke tidligere haft problemer med at sige nej tak til kager og slik osv. Men efter jeg er blevet gravid kan jeg slet ikke styre det?!!

Jeg prøver at sige til mig selv at hvis det ikke er sundt for mig, er det heller ikke sundt for baby... Og har lavet en aftale med mig selv og min kæreste om at usunde sager fra nu af kun er tilladt fredag og lørdag og har altid frugt, mandler osv. inden for rækkevidde på job. Og abrikoser osv. i skufferne derhjemme til lige at  tage den værste sliktrang når jeg kommer hjem i hverdagene.

Anmeld

18. oktober 2009

baby2010

Nå det er da godt at høre jeg ikke er den eneste! Jeg har også altid spist sundt og går meget op i kost - men udover det sunde spiser jeg altså også lidt for meget usundt... Men nu er erkendelsen nået, beslutningen er taget: det skal stoppes! God idé med kun at spise slik i weekender...

Anmeld

18. oktober 2009

Hanan <3

jeg har det præcis som Tulle28

Anmeld

19. oktober 2009

mama10

Jeg har det omvendt! Jeg elsker alt hvad der er surt og saltet Jeg elsker normalt chokolade, men kan slet ikke holde mig til det mere, ingen gang chokolade is. Men jeg skal passe lidt på med mit salt forbrug

Anmeld

19. oktober 2009

baby2010

lucia skriver:

Jeg har det omvendt! Jeg elsker alt hvad der er surt og saltet Jeg elsker normalt chokolade, men kan slet ikke holde mig til det mere, ingen gang chokolade is. Men jeg skal passe lidt på med mit salt forbrug

Sådan havde jeg det også de første 3 måneder - elskede frugt og grønt og var så lykkelig over, at jeg ikke havde hang til søde sager.... Hvor langt er du henne?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.