Influenza, hvad nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

424 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. oktober 2018

Anonym trådstarter

Hey. 

Jeg vil bare lige høre om der nogen af jer der har haft slem influenza i 3 trimester og om i blev indlagt for det og hvorfor? 

Sidder og har en samtale med en veninde omkring hvor slemt det skal være før de indlægge en gravid med influenza for hun mener det gør de ligemeget hvad og jeg mener bestemt det skal være sådan slemt slemt før de gør det! 

Jeg mener ikke det som sådan er farligt at have influenza som gravid. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det er på ingen måde farligt, at ha influenza som gravid, med mindre man også fejler andre ting. Fuldstændig som normalt. 

Man blir ik indlagt, med mindre der er noget alvorligt galt, man er mega dehydreret osv. 

Så slap du bare af, som du normalt ville ha gjort og rigtig god bedring. Vh Stine 

Anmeld Citér

26. oktober 2018

Anonym trådstarter

Super så havde jeg ret i det ikke var farligt. 

Anmeld Citér

26. oktober 2018

Maricella

Profilbillede for Maricella
StineW79 skriver:

Det er på ingen måde farligt, at ha influenza som gravid, med mindre man også fejler andre ting. Fuldstændig som normalt. 

Man blir ik indlagt, med mindre der er noget alvorligt galt, man er mega dehydreret osv. 

Så slap du bare af, som du normalt ville ha gjort og rigtig god bedring. Vh Stine 

Arh det er ikke helt korrekt. Man har risiko for abort, tidlig fødsel, lav fødselsvægt og komplikationer til influenzaen (f.eks. lungebetændelse pga influenza)

Det er derfor sst anbefaler gravide vaccine. Men nej man bliver ikke indlagt medmindre der er noget rigtig galt 

Anmeld Citér

26. oktober 2018

Anonym trådstarter

Altså beg sagde til min veninde at det altså ikke er så farligt. 

Men var til lægen idag og det en lungebetændelse jeg har, hvor specielt højre lunge er hårdt ramt så lægen gav mig noget pencilin 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.