Ægløsningstest negativ men svag positiv graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.345 visninger
4 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. oktober 2018

Anonym trådstarter

Hej Jeg har for nyligt fået en svagt positiv graviditetstest og havde i den forbindelse været lidt nervøs for den ikke var tydligere og havde læst at en ægløsningstest ville blive positiv ved graviditet. Jeg tog derfor en æltest imorges, men den var bragende negativ. 

Nogen som har erfaring med dette? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2018

Anonym trådstarter

Tænker om det kan være at jeg ikke er gravid? Når ægløsningstesten er negativ. Selvom jeg testede svagt positiv om morgenen ?

Har jo læst at man får en meget positiv æl-test hvis man har det mindste hcg i kroppen

Anmeld Citér

25. oktober 2018

Anonym

Anonym skriver:

Tænker om det kan være at jeg ikke er gravid? Når ægløsningstesten er negativ. Selvom jeg testede svagt positiv om morgenen ?

Har jo læst at man får en meget positiv æl-test hvis man har det mindste hcg i kroppen

ÆL test til ÆL løsning 

G test til graviditet. 

Længere er den faktisk ikke. Køb en ny test u morgen 

Anmeld Citér

25. oktober 2018

HvidSne

I denne graviditet testede jeg også med ÆL-teste for sjov, og de første par dage, hvor min G-test kun var svagt positiv, var ÆL-testene endnu ikke positive. Det tog lidt tid. Så jeg ville ikke sige, det nødvendigvis udelukker en graviditet. Hvis jeg var dig ville jeg teste igen med en graviditetstest om nogle dage.

Anmeld Citér

25. oktober 2018

Anonym trådstarter

HvidSne skriver:

I denne graviditet testede jeg også med ÆL-teste for sjov, og de første par dage, hvor min G-test kun var svagt positiv, var ÆL-testene endnu ikke positive. Det tog lidt tid. Så jeg ville ikke sige, det nødvendigvis udelukker en graviditet. Hvis jeg var dig ville jeg teste igen med en graviditetstest om nogle dage.

Tusind tak for dit svar 

Så er der alligevel håb for mig 

Jeg tager en ny graviditetstest imorgen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.